2015. április 2., csütörtök

9. Fejezet

Vetélj társ

MiHi szemszögéből:

Nem tudom eldönteni mi fárasztóbb. Az egész napos iskola, vagy az, hogy Niki kitalálta, hogy vásárolni akar. Örülök, hogy itt van, de akkor is! Most még elvárja, hogy körbe vezessem. Persze ezt úgy kell megtennem, hogy ne találkozzam olyan emberrel akit ismerek.
- És mit csináltál ma? - tettem fel a kérdést és kiléptem nagyimék bejárati ajtaján.
- Videókat néztem, zenét hallgattam és megnéztem a tegnapi Weekly Idolt. - mosolygott és hátra dobta a szőke hosszú tincseit.
- És mi volt benne? Nem igazán néztem. - nem néztem mert éppen benne szerepeltem.
- Bánhatod! Nagyon jó volt! Az új BTS tag eszméletlen helyes! Olyan édes a mosolya. Nagyon helyes pasi! - nézett rám a barnás zöld szemeivel.
- Lehet.. Nem tudom.
- Neked is bejönne!
Saját magam? Vicces. Bele gondolok, hogy elmegyek egy randira Sannal. A randi után csókolózunk, majd lefekszünk egymással. Na jó, ez már túl sokk! Lassan beértünk a plázába. Egyből egy boltba rohantunk be. Ő egyből a kezébe kapott egy halom ruhát és berohant a próba fülkébe, én meg csak ültem a boltban egy padon. Amikor felpróbált egy ruhát kijött benne és megmutatta, majd vissza ment. A tizedik ruhánál nevetgélést hallottam a hátam mögül. Hátra fordultam és lám csodámra kik jönnek éppen ebbe az üzletbe? Ki mások mint a fiúk.
- Szia MiHi! - köszönt JungKook.
- Sziasztok... - néztem a próba fülkékre. - Nem ismertek.
- Tessék? - kérdezte vissza Jimin.
- Na és ez, hogy tetszik? - jött ki az öltözőből. - Szent isten! - nézett a fiúkra.
- Uram isten! - néztem én is rájuk. - Észre se vettem őket!
- MiHi! Nem is gondoltam, hogy ilyen jól néznek ki! - lépett oda hozzám Niki. - JungKook nagyon édes!
- I-Igen... - néztem el a másik irányba. - Mi lenne ha előre mennél az éterembe?
- Most mikor itt vannak?! Elment az eszed? - pöckölt fejbe.
- Megveszem az összes ruhát amit eddig felpróbáltál...  - tettem a homlokomra a kezem.
- Rohanok! - rohant vissza az öltözőbe.
- Istenem... - ültem le a padra.
- Miért nem ismerünk? - kérdezte Hopi.
- Mert. Már azért lecseszett mert nem mondtam neki, hogy az unoka tesóm jól néz ki. Szerintetek ezért mit kapnék? - néztem fel rájuk.
- Érdekes egy lány. - nevetett Jimin.
- Tetszik neked?
- És ha igen? Semmit nem változtatna. - mosolygott. - És amit ő érez szimpla rajongás lehet. Ahogy láttam.
- Szimpla rajongás? - motyogtam. - Régen mindig azt mondta, hogy szívesen látna téged ruha nélkül. Szerintem ez nem szimpla rajongás. - nevettem.
Jimin arca vörös lett, majd elmosolyodott.
- Ezért tudok mit tenni.
- Mire gondolsz? - nézett rá Moon.
- A táncba belefér az, hogy egy kicsit felhúzom a pólóm. - mosolygott gúnyosan Jimin.
- Vicces... - kuncogtam. - Hol van az új tagotok? - éppen itt van.
- San? - kérdezte JungKook. - Nem igazán tudjuk.
- Oh... - álltam fel a padról.
- Na MiHi! - szaladt ki Niki az öltözőből és kinyújtottam a karom, hogy a ruhákat oda dobja, helyette a vagy húsz ruha a fejemen landolt. - Siess!
- Hülye liba... - motyogtam a ruhák alól.
- Jól vagy? - kapta le a fejemről a ruhákat JungKook.
- Ja... - vettem el a kezéből a ruhákat és a pénztárhoz mentem.
Letettem a ruhákat és a nő rám nézett.
- Az az örült külföldi lány nagyon vicces. - mosolyodott el.
- Mi lenne ha hazai pályán lenne? - mosolyodtam el én is.
- Csak ezek lesznek? Magadnak nem veszel semmit? - kérdezte a nő.
- Nem is tudom... - néztem bele a pénztárcámba. - Már alig maradt pénzem.
- Válasz valamit és én kifizetem! - lépett mellém JungKook.
Felnéztem és annyira édesen mosolygott.
- Nem kell. - fordultam el.
Abban a másodpercben valaki mellém lépett.
- És ha én adok kölcsön? - néztem fel a mellettem álló BamBamra.
- A-Akkor se! - fordultam el.
- Mi nem világos azon, hogy nem jössz be neki? - bevetett Suga.
- Olyan nincs. - tette a vállamra a kezét.
Nem mondtam semmit, csak lelöktem a kezét a vállamról. Nem szeretem, ha valaki ennyire nyomul. Miért rám nyomul? Én és a szépség! Nevetséges! Az alakom az felér egy deszkáéval. A hajam unalmas. Az arcom pufi, a szemem csúnya. Én is csúnya vagyok.
- Ez nem nyert. - nevetett J-Hope.
- Válaszolj MiHi! - fordított maga felé BamBam. - GOT7 vagy BTS? - nagy fekete szemei egyszerre voltak ijesztőek és bűbájosak.
Ez a kérdés így is úgy is csapdába csal. Ha a BTSt választom akkor jön a következő kérdés, hogy ki az biasom. Hülye BamBam!
- Nekem... Ööö... a... - gondolkodtam el.
- Gyerünk válaszolj cica. - mosolygott.
- A kedvencem... Talán... A BTS! - jelentettem ki.
- Ohh... - lépett hátrébb BamBam.
- És ki az biasod? - tette fel a kérdést Jimin.
- San. - fordultam a nőhöz.
- Az a fasz?! - akadt ki BamBam.
Meg fordultam és arcon vágtam. Nem vagyok fasz! Ő csak oldalra nézett és az arcára tette a kezét. Olyan mintha örült lennék... Pedig annyira nem vagyok nagy fan. Talán egy kicsit. Láttam, hogy BamBam arca vörös egy kicsit. Nem is ütöttem olyan nagyot.
- S-Sajnálom! - emeltem az arcához a kezem.
- Ez nagyon fáj! - tette le a kezét.
- Bocsánat! - hajoltam meg.
- Semmi baj. - egyenesedtem fel és rám mosolygott.
- Nem kellene sietned? - hallottam Moon hangját.
- De. - fordultam vissza a nőhöz.
Kezembe kaptam a szatyrokat és elköszöntem, majd indultam is Nikihez. Kivergődtem az üzletből és az éttermek felé vettem az irányt. Niki már az asztaloknál ült és a telefonját nyomkodta. Leültem hozzá és letettem a szatyrokat mellénk.
- Mi tartott eddig?! - meredt rám.
- Bocsánat, de nagyon sok ruhát vettél! Kikellet fizetnem! - tettem fel a kezem az asztalra és a fejemet kezdtem támasztani.
- Imádom ezt a várost! Nagyon sok helyes pasi van erre! - tette le a telefonját az asztalra.
Rendeltünk kaját és megvacsiztunk. Sokat beszélgettünk, rengeteget! Fél nyolcra már otthon voltunk. Elsőnek a fürdőbe mentem és egy jó meleg fürdőt vettem. Fáradt vagyok. Szinte minden kiesett azután, hogy bele ültem a meleg vízbe. Arra eszméltem fel, hogy már az ágyban fekszek és elnyom az álom.

Rap Monster szemszögéből:

JungKookért mentünk suli után. Már az iskola előtt állt táskájával a hátán. Amint meglátott minket oda rohant hozzánk. A haja ugyan olyan hülyén állt mint szokott. Reggel ha teheti órákat képes a tükör előtt állni. És az a mosoly. Bármelyik lányt képes levenni a lábáról.
- Na milyen napod volt? - túrtam bele a hajamba.
- Átlagos. - vonta meg a vállát és egy pillanatra eltűnt az a barátságos mosolya, majd vissza ült az arcára.
- Király iskolád van! - nevetett Suga.
- De tényleg! - nevetett. - Nem megyünk el a plázába? - indult el előttünk.
- Miért? - kérdezte Jin.
- Hát... csak úgy! - fordult vissza és kezdett hátra fele menni.
- És mi van MiHivel? - tettem fel a kérdést.
A kérdéstől annyira meghülyült, hogy fel bukott a lábában és hátra esett. Oda siettem hozzá és kezet nyújtottam neki.
- Megint túl szórakozott vagy... - vontam fel a szemöldököm, ahogy felhúzta magát.
- Csak jó kedvem van! - nevetett. - Holnap van a fellépés!
- De ha nem vigyázol, akkor nem lesz fellépés, mert össze töröd magad! - próbáltam, komolyan nézni rá, de ez egy nagyon nehéz feladat, ha róla van szó.
- Csak kicsit izgatott vagyok! - nevetett és tovább indult.
- MiHi miatt vagy a fellépés miatt? - kérdezte Suga.
- Is- is! Legalább meglátja milyen vonzó vagyok! - igazította meg  ruháját, mint valami menő kém.
- Vonzó! - kezdett nevetni V és Jimin.
- Már megbocsáss kicsi Kooki, de te és a vonzó szó messze álltok egymástól, mint Nap a Neptunusztól. - lépett oda JungKookhoz V.
- Ezt sértésnek veszem Hyung! - folyt le Kooki arcáról a mosoly és csak felvonta a szemöldökét.
- Csak vicc volt! - szépítette a helyzetet az űrlény.
- Persze, persze... - mondogatta JungKook és zsebre vágta a kezét.
Pár tíz perc séta után a nagy épülethez értünk. Beljebb sétáltunk és szólt a zene. Az éttermek elárasztották az egész helyet bűzzel és a sok tinédzser sikoltozott. Utálom ezt a helyet.
- És most merre? - tettem fel a költői kérdést.
- Ömm... Arra! - mutatott az egyik üzlet felé J-Hope.
Mikor közelebb értünk megláttam miért is ide jöttünk. Belépve az üzletbe MiHit pillantottam meg.
- Szia MiHi! - köszönt JungKook.
- Sziasztok... - nézett a másik irányba. - Nem ismertek.
- Tessék? - kérdezte vissza Jimin.
Egy szőke hajú lány rohant ki a próbafülkéből és amikor meglátott minket beszélni kezdett MiHinek. Nem Koreaiul, se Angolul. Amikor hallottam JungKook nevét rá jöttem, hogy rólunk beszélnek. A lány vissza rohant a próba fülkébe.
- Istenem... - üt vissza a padra ahol az előbb ült.
- Miért nem ismerünk? - kérdezte J-Hope.
- Mert. Már azért lecseszett mert nem mondtam neki, hogy az unoka tesóm jól néz ki. Szerintetek ezért mit kapnék? - nézett fel ránk.
- Érdekes egy lány. - kuncogott Jimin és rá néztem.
- Tetszik neked?
- És ha igen? Semmit nem változtatna. - mosolygott. - És amit ő érez szimpla rajongás lehet. Ahogy láttam.
Jiminnek tetszik egy csaj. Ez nem új. Emlékszem mikor napokat végig sírt egy lány miatt. A szája büdös volt. Nem fürdött egy hétig és jó pár kilót fel szedett. Mikor Jin ment boltba Jimin egy szép hosszú bevásárló listát írt mit kér. El kell mondanom nem a legegészségesebb kaják voltak felírva.
- Szimpla rajongás? - motyogta az orra alatt MiHi. - Régen mindig azt mondta, hogy szívesen látna téged ruha nélkül. Szerintem ez nem szimpla rajongás. - kezdett nevetni.
Jimin arca vörös lett, majd elmosolyodott.
- Ezért tudok mit tenni.
- Mire gondolsz? - néztem rá.
- A táncba belefér az, hogy egy kicsit felhúzom a pólóm. - mosolygott gúnyosan Jimin.
- Vicces... - kuncogott MiHi. - Hol van az új tagotok?
- San? Nem igazán tudjuk. - válaszolt a kérdésre JungKook.
- Oh... - állt fel.
A lány kirohant és az összes ruhát ami a kezébe volt MiHire dobta, majd tovább állt. Valamit mondott a csaj, de nem értettem.
- Hülye liba... - hallatszott a ruhák alól a lány hangja.
- Jól vagy? - lassan levette a fejéről az összes ruhát.
- Ja... - kivette JungKook kezéből a ruhákat és a pénztárhoz ment.
Letette a ruhákat és mi oda mentünk hozzá.
- Az az örült külföldi lány nagyon vicces. - mosolyodott el.
- Mi lenne ha hazai pályán lenne? - mosolygott MiHi. Szóval se nem Koreai, se Angol.
- Csak ezek lesznek? Magadnak nem veszel semmit? - kérdezte a nő.
- Nem is tudom... - nézett bele a kis szürke pénztárcába, aminek a cipzárján egy Szabadság szobor lógott  - Már alig maradt pénzem.
- Válasz valamit és én kifizetem! - szólalt fel Kooki és a lány mellé lépett.
- Nem kell. - egy pillanatra nézett fel JungKookra, majd vissza a nőre, aki a pénztárban szobrozott.
Nyílt a bolt ajtaja és egy ismerős arc lépett be rajta. BamBam. Azonnal MiHihez lépett.
- És ha én adok kölcsön? - mosolygott a lányra az a műmájer.
- A-Akkor se! - zavarában  MiHi a nő mögötti polcot törölgette a szemével.
- Mi nem világos azon, hogy nem jössz be neki? - kezdett nevetésbe Suga.
- Olyan nincs. - tette MiHi vállára a kezét BamBam.
Meg se szólalt a lány csak lelökte a fiú kezét a válláról. BamBam egy pillanatra ökölbe szorította a kezét. Az első lány akit nem képes egy szóval elcsábítani.
- Ez nem nyert. - nevetett J-Hope.
- Válaszolj MiHi! - fordította maga felé MiHit a fiú. - GOT7 vagy BTS?
JungKookra néztem aki már azon volt, hogy arcon vágja azt a srácot aki flörtöl annak a lánynak aki tetszik neki. A kérdéstől csak még idegesebb lett Kooki.
- Nekem... Ööö... a... - makogott MiHi.
- Gyerünk válaszolj cica. - mosolygott.
- A kedvencem... Talán... A BTS! - jelentette ki.
- Ohh... - lépett hátrébb BamBam.
- És ki az biasod? - tette fel a kérdést Jimin.
- San. - fordult a nőhöz.
Nem tudom BamBam vagy JungKook lett jobban lesokkolva. Mint kettőjük arca megfeszült.
- Az a fasz?! - adta ki magából a dühét BamBam.
MiHi egy mozdulattal arcon vágta BamBamot. Megérdemelte. Ha ő nem tette volna meg akkor én lettem volna vagy a fiúk. San a csapattársunk és azzal együtt a barátunk is. Olyan szinten lesokkolta BamBamot az ütés, hogy csak előre meredt.
- S-Sajnálom! - tette volna BamBam arcára a kezét.
JungKooktól bocsánatot se kért amikor arcon vágta pedig az sokkal nagyobb volt, mint ez.
- Ez nagyon fáj! - kezdett színészkedni az arcon csapdosott.
- Bocsánat! - hajolt meg.
- Semmi baj. - mosolygott.
JungKookban eltört a mécses. Nagy levegőket vett és a sírás szélén állt. Sok olyan alkalom van, hogy JungKook könnyeket ejt.
- Nem kellene sietned? - nem bírtam tovább nézni, hogy Kooki szenved ezért felszólaltam.
- De. - kapta le a pultról a szatyrokat, elköszönt, majd elrohant.
- Mit keresel itt!? - szorította ökölbe a kezét JungKook.
- Sétálgatok suli után. Tán bajod van vele? - mosolygott gúnyosan BamBam.
- Hagyd békén MiHit!
- Tetszek MiHinek és ha ennyire oda vagy érte, akkor ha megdöntöm levideózom, hogy ne érezd rosszul magad. - indult kifele a boltból. - Viszlát B-T-S! - betűzte le a bandánk nevét.
JungKook felé fordultam. A vállára tettem a kezem.
- MiHi nem hülye! - próbáltam tartani benne a lelket.
- De BamBam profi csajozásban! - szökött egy könnycsepp a szemébe.
- JungKook! - rángattam meg. - Ne legyél hülye! Láttad, most is lerázta magáról!
- I-Igen, de...
- Az a bajod, hogy San a biasa? - kérdezte Suga. - Tegyél érte, hogy te legyél! - ráncigálta maga felé Kookit Suga.
Lassan jobb kedve lett Kookienak. Újra mosolygott és kitalálta Jimin, hogy nézzünk el egy olyan helyre ahol JungKook kicsit kiszellőzteti az agyát. Elmentünk a parkba. J-Hope, V és Jimin a szokott módon kezdték kergetni a galambokat és a mókusokat. Suga és JungKook meg kosarazni kezdtek. Én meg Jin hátra dőltünk a betonon és csukott szemmel pihentünk. Egy óra múlva haza menünk ls lelezuhanyoztunk. Elmentem a szobámba és elkezdtem olvasni. Arra lettem figyelmes, hogy a betűkbe merülök és elnyom az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése