2015. április 21., kedd

27. Fejezet

Édes, kicsi húgica!

MiHi szemszögéből:

Már megont itt vagyunk. Hú... A kulisszák mögött. Már mindenki készen van. Most mindenki piros, feketében, fehérben van. A sapkám a fejemen a felirattal. A hajamat kivasalták. Egy fekete rövid nadrág ami szét van szakadva. Alatta egy lyukacsos fekete harisnya. Fekete bakancs piros cipő fűzővel. Egy fekete trikó, egy fekete piros kockás inggel. JungKooknak is ugyan ilyen inge van, csak neki a derekára van kötve. A kanapén ültem és vártam, hogy Hopi meghozza a sékemet. Már tizenöt perce elment. Lassan nyílt az ajtó és J-Hope lépett be rajta. Kezében az én és az ő séke volt. Felálltam és kivettem a kezéből.
- Köszönöm! - mosolyogtam és a számba vettem a szívó szálat.
- Mázlid volt! Amit iszol az utolsó görög gyümölcsös. - kezdte inni a sajátját.
- És te milyet vettél? - néztem rá.
- Banános, epres. - mosolygott és leült a kanapéra.
Én is leültem mellé, majd helyet foglalt mellettem V. Kivette a kezemből a innivalómat és bele ivott.
- Finom! - adta vissza.
- V! - szóltam rá. - Legalább egy "adnál belőle" vagy "kérhetek?". - néztem rá mérgesen.
- Ha megkérdezem, hogy adsz akkor adsz?
- Igen.
- Akkor most teljesen mindegy. - vonta meg a vállát. - Így is úgy is bele ittam volna. - mosolygott.
- Ki kér még? - emeltem fel a műanyag poharat.
Volt rá jelentkező. Még Jin is kért. Fantasztikus... Miután mindenki megkóstolta vissza kaptam és leült mellém JungKook. Bele ittam és teljesen más íze volt. Fogkrém és mentás cukor...
- Ki evett mentolos cukrot? - kérdeztem.
- Moon. - jelentette ki Jimin. - Én inkább mosok sokszor fogat.
- Meg van a két bűnös... - sóhajtottam. - Most jöttök nekem egy másik adaggal! Ez ihatatlan!
- Miért? - vette ki a kezemből JungKook és bele ivott. - Azt a kur... - tette a szájára a kezét.
- He! - szólt rá V. - Okosan! Ne káromkodj!
- De ha egyszer rossz?! - adta vissza. - Mikor kezdődik?
- Még egy két perc... - sóhajtott Suga.
Egész héten hozzám se szólt... Ennyire aggasztja amit mondott nekem? Nem sértődtem meg. Nem értem őt miért zavarja. Suga sokkal idősebb mint én. Nem én vagyok az esete. Az olyan lányok jönnek be neki mint Haey. Szép, csinos és nagy idomjai vannak. De nekem? Ég és föld...
- Gyerünk fiúk! - szólt egy nő. - Bocsánat. - hajolt meg előttem.
- Már megszoktam. - mosolyogtam és elmentem mellette.
Kimentünk és már ott álltak Defconn és Don. Már mondták a mondani valójukat. Közben ránk tették azokat a kicsi mikrofonokat és intettek nekünk Donék. Bementünk és nagy taps köszöntött minket.
- Már nem azért... De most fiú vagy, lány vagy? - kérdezte Don.
Ezen csak nevetni tudtam. Mi mást csináltam volna ezek után? Nyilvánosan védtem be Kooki seggét. Ez olyan mint a férfi börtönben a szappan ami leesik tusolásnál. Na most én hajoltam le érte.
- Lány. - hagyta abba a nevetést.
- És van most valakid? - lépett közelebb hozzám Defconn.
Ismét nevető görcsben törtem ki. Nem csak azért mert vicces volt, hanem mert én magam se tudom mi van köztem és JungKook között.
- Na jó. - mosolygott Don. - Kezdjünk egy játékkal. Mivel több számotok is volt ezért random tánc lesz! Persze MiHi nélkül.
- Lesznek szabályok? - kérdezte Jimin. - Nem akarom, hogy fájjon a fejem vagy más testrészem.
- Hát... A Teen Top szépen seggbe rúgták egymás. - nevetett Defconn. - Na MiHi mi legyen a büntetés? - fordult felém.
- Ő... - néztem a fiúkra. Annyi kiskutya szemet életemben nem láttam. Úgy néztek rám mintha megváltanám a földet. - Ki állítás?
- Itt a lehetőség, hogy kicsit bosszantsd a feletted levőket! Na! Gyerünk!
- Akkor... - húztam el a szám. - Legyen... - közelebb hajoltam Don füléhez és suttogni kezdtem. - Seggre pacsi.
Fel nevetett és elmondta Defconnnak. Ő is jót nevetett.
- Na. Akkor aki ront annak aki akar az a seggére csap. - mondta el Defconn. - Ez annyira nem durva.
- Akkor kezdjük is!
Elindult a zene és a fiúk azonnal elkezdtek rá táncolni. Eddig simán ment. Szám váltás és jött az ahol már én is ott voltam. Na itt kicsit megakadtak. Valaki úgy táncolta ahogy eredetileg van, valaki meg úgy, hogy ki hagyták a helyem. Aranyosak voltak, mert azok is úgy kezdtek el táncolni mint amikor én is ott vagyok. Édesek voltak. Ismét szám váltás és Jimin rontott. ide oda szaladgált. Leállították a zenét és Jimin nevetni kezdett.
- Ki akarja seggbe vágni? - kérdezte Don.
Erre szinte mindenki fel tette a kezét kivéve V és Suga. De aztán V keze is a magasba emelkedett. Jimin megállt és össze szorította a szemét. A fiúk sorban a fenekére vágtak. JungKooké szólt a leghangosabbat. Folytatták a táncot. Utána már nem igazán rontott senki, csak Jimin volt béna. Leültünk székekre. Érdekes de ugyan úgy ültünk, mint az előző adásban.
- Ha minden igaz akkor, nem December negyedikén születtél. Igaz? - nézett rám Don.
- Igaz. - sóhajtottam.
- Akkor mikor? - kérdezte Defconn.
- November tizennégy. - válaszoltam.
- Az pár nap múlva lesz! - jelentette ki V. - Hanyadika is van? Kilenc?
- Igen. - nevetett Don. - Így is te vagy a legfiatalabb. Ha jól tudom... Kooki Szeptember elsején született.
- Pontosan! - mosolygott JungKook.
- Hány éves is leszel MiHi?
- 17.
- Azt hittem 18! - nézett rám J-Hope.
- Fiatalabb vagyok mint JungKook. - néztem rá. - JungKook Szeptember óta 17. - nevettem.
- Tényleg... Sose értettem ezeket a számokat.
A műsor további részében beszélgettünk minden másról. Szóba került Niki, de a nevét nem mondtam ki. A GOT7. Megkérdezték milyen kapcsolatban vagyok velük. Szerintem már mondhatom azt, hogy a barátaim. Vagy nem? Sokat lógok velük. JungKook, Jimin és J-Hope táncoltak egy sort ami halál poén volt. Lány bandák számára táncoltak. Aztán vissza ültek és szóba került az új dal.
- És akkor most, hogy is lesz a dal? - kérdezte Defconn.
- Hát... - kezdett bele a mondani valójába Moon, de bele szóltam.
- Már írtam két sort. De mivel érdekes lenne ha én énekelném ezért JungKooknak adom. - mosolyogtam.
- És akkor te mit fogsz énekelni? - nézett rám Kooki.
- Bele olvastam a refrénbe! Nagyon tetszett és az egyáltalán nem vészes! - mosolyogtam. - Már beszéltem róla Jiminnel.
- Mikor?! - nézett Jiminre Monster.
- Valamelyik délután. - válaszolt Jimin.
- Erről még beszélünk. - sóhajtott Nam.
Beszélgettünk és mint kiderült lesz egy karácsonyi koncert december tizenkettedikén amire hivatalosak vagyunk. Persze ugyan azzal a számmal mint amivel már egyszer fel léptünk. A fellépők is ugyan azok lesznek. BigBang, BTS, GOT7, Super Junior, Miss A, Orange Caramel. Egész hamar leszünk! És a végén közösen éneklünk az összes bandával egy karácsonyi dalt. Nagyon várom. A műsor után nem volt más dolgunk, mint haza menni és aludni! Péntek este van. Annyira jó! Lassan karácsony és a fiúkkal tölthetem az ünnepet!

JR. szemszögéből:

- Kapcsold be a tévét! - vetődött be a fiúk mellé az édes húgom. - Gyorsan! Már megy!
- Dehogy! Négy órakor kezdődik és még csak három ötven van. - ültem le én is közéjük. - Mikor akarod elmondani MiHinek? - néztem Jeanre.
- Nem tudom. Azt tudom, hogy nem a közel múltban. - kezdte a haját piszkálni.
- A barátnőd nem? - kérdezte Mark.
- Ő se mondta el, hogy ő San! - húzta el a száját.
- Hát... - motyogtam. - Lehet cikinek találta.
- Ez ciki?! Hét fiúval össze zárva és JungKook bele van esve MiHibe! El se tudom képzelni mi lehet ott! - kezdett magában pofázni és a plafont bámulni.
- Nem! - tette a fülére a kezét BamBam. - Nem!
- Most mi bajod? - kérdezte Jean.
- Bele van esve MiHibe. - nevetett JB.
- Ohh! - nevetett a húgom. - Suliban is együtt vannak, de szerintem sincs semmi köztük. - tette a kezét BamBam vállára.
- Emberek! Négy van! - kezdte keresni a csatornát YoungJae. - Meg is van!
Éppen akkor kezdődött. Már kint álltak. Random tánc és MiHi nem táncol BamBam szerencsétlenségére. Jimin seggre csapásánál mind annyian nevető görcsben törtünk ki. El kell ismerni jó ötlet volt a seggre ütés büntetésnek, majd mi is ezt fogjuk csinálni, ha meghívnak. A tánc után beszélgetni kezdtek.
Ha minden igaz akkor, nem December negyedikén születtél. Igaz? - kérdezte Don.
Igaz. - sóhajtott MiHi..
Akkor mikor? - tette fel az újabb kérdést Defconn.
November tizennégy. - válaszoltam MiHi.
Az pár nap múlva lesz! - jelentette ki V. - Hanyadika is van? Kilenc?
Igen. - nevetett Don. - Így is te vagy a legfiatalabb. Ha jól tudom... Kooki Szeptember elsején született.
- Pontosan! - mosolygott JungKook.
Hány éves is leszel MiHi?
17.
Azt hittem 18! - nézett rám J-Hope.
Fiatalabb vagyok mint JungKook. - néztem rá. - JungKook Szeptember óta 17. - nevettem.
Tényleg... Sose értettem ezeket a számokat.
Jött egy rövid reklám és Jackson kiment a vécére.
- Én azt hittem, hogy MiHi már régóta 17. - húzta el a száját BamBam. - Nem baj! Így is úgy is az enyém!
- Maximum a süti lehet a tiéd és nem MiHi! - nézett rá mérgesen Jean. - Tudom, hogy mindent megdugsz ami mozog, de ne beszélj úgy a barátnőmről mint egy sütiről!
Barátnő? Elmosolyodtam. Jeannek sose volt barátnője. Mindig ment valaki után akit nem lehetett barátnak nevezni. Ha talált is volna egy barátot azt mindig elüldözte, mert bunkó volt az illetővel.
- Bocsánat... - mormogta el BamBam.
- Csend! Folytatódik! - hangosított a tévén Mark.
Na vissza is tértünk! - jelentette ki Don. - Nos milyen egy lánnyal élni V?
Fúú! Nagyon vicces! - kezdte el V. - Elsőnek is. Mivel MiHi lány nem lehet alsóban lenni. Ez egy rossz pont, de MiHi tudd videó játékozni, vicces, ha valami baj van akkor ő segít nekünk és megmondta, hogy náluk Magyarországon töltött palacsinta van, ami nagyon finom!  
És a többiek? - kérdezte Defconn.
Álmában beszél. - motyogta Suga.
Tényleg? - nézett Sugára MiHi. - Ezt nem is tudtam.
Pedig igaz! - nevetett Jimin. - És általában nyitott szájjal szokott aludni. 
És van olyan aki hiányzik? 
- Igen. - mosolygott MiHi. - Ott van apa és anya, és persze a régi barátaim, köztük a legjobb barátnőm is. 
Megszokott látogatni? 
Igen. 
Lassan vége lett a műsornak. Mikor bejelentették, hogy fel lépünk a karácsonyi fellépésen Jean elkezdte a hajamat tépni.
- Miért nem mondtad? - tépte a hajamat.
- Gondoltam tudod! - kaptam el a kezét. - Fejezd már be!
- Na de Oppa! - nyávogott.
- Nincs semmi, de! Tarts kicsit tiszteletben, ha már a bátyád vagyok! - fogtam le a kezeit.
- Utállak... - mondta halál komolyan.
- Hidd el húgocskám! Én sokkal jobban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése