2015. április 13., hétfő

22. Fejezet

Balfasz béla

MiHi szemszögéből:

Szombat reggel van és éppen a bowling pályára igyekezünk. Ott találkozunk a GOT7tel. Még soha életemben nem bowlingoztam. Nikivel ellentétbe. Ő rendszeresen járt. Én csak gördeszkázni és snowboardozni tudok. Niki egy fekete cica nadrágot vett fel egy hosszú ujjú fehér pólóval. Én egy kék farmert ami a térdén ki volt szakadva, egy fekete trikót és egy szürke pólót, a fejemre pedig a kedvenc sapkámat tettem. Mikor oda értünk és beléptünk az ajtón egyből meghallottuk a golyók hangját és a bábuk dőlését.
- Na zúzzunk! - csapta össze e két kezét J-Hope.
- Ezt a szót inkább hanyagold... - lépett oda a pulthoz Moon.
A fantasztikus film után Hopi minden tükröt darabokra tőr. Amikor meglátja a tőkörképét fel síkit. Reggel a telefonját nyomkodta és egy pillanatra besötétedett a képernyő erre Hopi a falnak vágta a telefonját. Szerencse Sugának sikerült elhajolnia a felé repülő telefon elől.
- Azt hittük sose jöttök. - hallottam Mark hangját.
- MiHi barátnője nem tudta mit vegyen fel. - nevetett V.
- MiHi barátnője? - nézett Nikire JB. - Ja, hogy ő!
- Mi az, hogy ő? - tettem a derekamra a kezem. - Honnan ismered?
- Láttad azt a madarat MiHi? - karolt át Jimin és a levegőbe mutatott.
- Jimin... Az ott a tető.
- Jó mert én se látom! - kezdett kínos nevetésbe.
- Miről nem szabad tudnom? - néztem Nikire. - Most mond el, vagy kitépem a hajad. - fordultam Niki felé és magyarul kezdtem beszélni.
- H-Hát... Ott a madár! - mutatott a levegőbe Niki.
- Mikor feküdtetek le? - kérdezte Suga. Azonnal rá néztem. - Nem látod? Ezek ketten annyi észt használnak összesen mint egy hal...
- Miért nem mondtad el!? - néztem Nikire.
- Megmondtam... Ameddig szűz vagy ne is álmodj róla, hogy én neked ilyet mondok el! Nem én akarlak felvilágosítani.
- De várjunk... - gondolkodtam el. - JB. honnan ismer?
- A skypeot illik kikapcsolni. - nevetett Mark.
- Mi?! - akadt fent Niki. - Jimin!
- Rám ne néz! A te hibád... Az már más, hogy ... Mindegy! Játszani jöttünk! Ki kivel van?
- MiHi velünk! - fogta meg a kezem Jackson és a csapata közé húzott.
- Dehogy! - fogta meg JungKook a kezem. - Ő velünk van! - húzott a másik irányba.
- Nem nem! - ismét az ellenkező irányba kezdtek rángatni. Ezúttal BamBam. - A mi csapatunkban van!
- Ne is álmodj róla farok mester! - ismét rángatni kezdett Suga.
- Fiúk! - szolt közbe Niki. - MiHi még soha nem bowlingozott.
- Ohhh... - engedtek el.
- Akkor válassz MiHi. - mosolygott Jin.
- Nekem teljesen mindegy! - mosolyogtam. - Az se baj, ha nem játszok.
- De játszani fogsz! - jelentette ki V. - Én MiHivel akarok lenni! - ölelt meg hátúról.
- Akkor Niki legyen velünk. - mosolygott Jackson.
Lefoglaltunk két egymás mellett lévő pályát és beírtuk a nevünket. A mi csapatunkban én vagyok az első, majd mindenki jön sorba születés alapján. Nikiéknél is így volt. Niki volt az első, majd a többiek. Elindultunk a pályákhoz és átcseréltük a cipőinket. Kerestünk mindenkinek ideális méretű golyót. Beálltunk a pályákra és Niki szokásához híven az első gurulásnál tarolt. Ez vér ciki. Én megálltam és halvány fogalmam se volt, hogy kell csinálni. Sóhajtottam.
- Istenem MiHi... - lépett oda hozzám Niki. - Tedd bele az ujjad a három lyukba. - mutatta meg hogyan, majd utánoztam. - Csodás. Most hajolj előre és a kezedet kezd el lengetni. Amikor úgy érzed enged el a golyót, de ha lehet ne akkor amikor a golyó hátul van. - lépett el tőlem.
Elkezdtem azt csinálni amit mondott. Előre hajoltam és a golyót elkezdtem a jobb oldalamon lóbálni. Amikor úgy éreztem elengedtem. A golyó hatalmas hanggal ért földet és kezdett előre fele gurulni. Végig a közepén ment, majd a pálya végén két bábun kívül az összeset ledöntötte.
- Na ez szép volt! - kezdett ujjongani V. - Döntsd le az a másik kettőt és profi vagy!
Megvártam még a golyó visszajön, majd a kezembe vettem és megismételtem. Sikeresen ledöntöttem a maradék bábukat. Örültem amikor kiülhettem. Leültem JungKook elő és őt néztem. Izgatottan várta, hogy lemenjen a kis film, hogy végre ő jöhessen. Amikor ő jött azonnal felállt és a pályához lépet. Ugyan úgy gurított mint Niki és neki is sikerült az összeset legurítania. Majd még egyszer gurított, de akkor már csak a felét tudta levinni. Vissza ült a helyére és rám nézett.
- Mi az? - nevetett. - Úgy nézel rám mintha szellem lennék!
- Csak elbambultam. - vontam vállat egy huncut mosollyal az arcomon. - Olyan nagy baj?
Ő csak kuncogott. A másik pályára néztem át. Éppen BamBam gurított. Itt mindenki vér profi? Ez mekkora hülyeség! A következőnek deszkázni megyünk. Leteszem a nagy esküt. Szép lassan mentek a körök és mi álltunk vesztésre. Szerencse amikor ismét BamBam gurított és sikeresen sikerült neki olyat gurítani ami a mi pályánkra jött át. De legalább a mi pályánkon tarolt! BamBam a földre vágódott és nevető görcsben tört ki, mint mi mindannyian.
- A balfaszságod fel ér a pofád nagyságával! - nevetett Suga. - Azért köszi! Nem gondoltam volna, hogy egyszer sikerül majd tarolnom!
- Ez nem ér! - fordult át a hasára és kezdte a földet verni.
- Nyugi BamBam. - nevetett YoungJae.
Telt az idő és lassan lejárt a pálya foglalás. BamBamnak köszönhetően mi nyertünk. Elkel mondanom, hogy nagyon vicces volt. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ennyi barátom lesz, akkor is ha ők mind fiúk. Elindultunk haza és JR.-hez csapódtam. Leghátul döcögött. Szinte mindenki beszélgetett valakivel. Moon, Jin és JB. Niki és J-Hope. V Jiminnel és Kookival. Jackson Markal. BamBam YoungJaevel és YungYeommal.
- Hogy-Hogy egyedül sétálgatsz itt hátul? - mosolyogtam.
- Nem volt kedvem beszélni a többiekkel. - nézett le rám. - És te?
- Igazság szerint nem volt rá alkalmam, hogy megköszönjem.
- Mit is? - komolyodott el az arca.
- Hogy fel hívtad Sugát. Ha nem teszed meg... Köszönöm. - néztem a földre.
- Igazán nincs mit.
- És honnan tudtad mi van velem? - néztem újra a szemébe.
- Csak tudtam! - nevetett.
- Én is elmondtam egy titkot. Most te jössz!
- Milyen titkot? Azt, hogy lány vagy? - kuncogott.
- Igen! Na gyerünk! - löktem oldalba. - Titok marad! - tettem a szám elé az ujjam.
- Ez őszintének hangzik. - mosolygott. - Jean... Jean mondta mi történt.
- Régóta ismered őt?
- Hát... Elég régóta. - simított a nyakára. - Lassan 18 éve!
- Rokonok vagytok? - pislogtam.
- H-Hát... Igen. - bólintott. - De kérlek ne mond el senkinek! - torpant meg és a kezébe kapta a kezem. - Kérlek!
- Rendben! - nevetettem. - Ez csak természetes.
Egészen hazáig beszélgettek JR.-rel. Nagyon vicces srác! Azt hittem komoly, de nem. Kedves és figyelmes. Csodálom, hogy eddig nem volt igazi barátnője. Sok mindent megtudtam róla. Szeret korán lefeküdni aludni és alvás előtt mangát olvas. Szeret énekelni a zuhany alatt és a kedvenc énekese Japán származású. Jobban szeret egyedül lenni, mint a többiekkel. Ugyan abba a suliba járt mint BamBam. Mikor hozzánk értünk elbúcsúztunk és felmentünk a lakásba. Elsőnek mentem fürdeni. Ezután a nap után bármit megtennék egy kád meleg vízért.

Jackson szemszögéből:

Komásan estem be a lakásunkba. Álmos vagyok. BamBam miatt vesztettünk. Nem igazán érdekel, de azért jó lett volna nyerni. A kanapéra vetettem magam és ledobtam a cipőm.
- Ez is egy jó nap volt. - ült le mellém JB. - Niki vicces volt ma. - nevetett.
- Hát az. - nevetett Mark. - Jó csaj, de nem tudnám elképzelni barátnőnek.
- Kinek kell Niki, ha ott van MiHi? - mosolygott BamBam. - Kedves, aranyos, édes, csinos... - meredt el a levegőben.
- Mégiscsak szerelmes vagy. - mosolygott YungYeom.
- T-Talán... - olyan piros lett az arca mint a pólóm. - De JungKook, hogy veret neki a szelet! - tért vissza közénk. - Annyira utálom!
- Csak csapat társak! - nevettem. - Semmi sincs köztük.
- Remélem is! Nem illenek össze! Egyáltalán nem! Ég és föld! MiHi akár egy angyal, de JungKook... Mint egy piszkos patkány! - csóválta meg a fejét.
- Érdekes, hogy mikor nem tudtad, hogy San MiHi akkor San volt a világ szemet. De most JungKookot alázod porrá! - húzta el a száját JR.
- Az teljesen más helyzet. - állt fel. - Tudom, hogy MiHi titokban rólam álmodozik! - kezdett a szobája felé rohanni. - Tudom, hogy engem szeret! - csapta be a szobája ajtaját.
- Ez hülye... - jelentettem ki.
- Nem... Ő BamBam. - szólalt fel JB. - Legalább nem depizik.
- Csak szerelmes. - vont vállat Mark. - Szerintetek mi lehet Haeyel?
- MiHi unoka testvérével? A modell csajjal? - néztem rá.
- Ahha. Na őt szívesen az ágyamba rángatnám! - mosolygott perverzen Mark.
- Na jó. - álltam fel. - Itt mindenki totál hülye az utóbbi időben! Elfoglalom a fürdőt.
A szobámba mentem és össze szedtem a cuccom és a fürdőbe mentem. Elkezdtem teleengedni a kádat meleg vízzel. Leöltöztem és egy szál alsóba kezdtem nézegetni magam a tükörben. Igazi álom pasi vagyok! Túl szexi vagyok ahhoz, hogy engem bárki is megszerezzen! Nem. Nem azért mondom ezt, mert  négy éve senkivel nem feküdtem ágyba. Egyszerűen isten király császár vagyok ezért nem engedek senkit se magamhoz közel, de Niki... Ő annyira... Érdekes. Szívesen megismerkednék vele jobban. Jut eszembe. Jimin valamit mondott a bowling pályán... Mire gondolhatott? Ledobtam a nadrágomat és a vízbe másztam. Elő vettem a telefonom és beléptem skypeba. Felhívtam Jimin és azonnal felvette.
- Szia! - köszöntem.
- Szia... Szent szar! Te most engem nézve akarod kiverni?! - grimaszolt.
- Hülye vagy?! Dehogy. Csak arra lennék kíváncsi mi van közted és Niki között.
- Mi lenne? Semmi... Hallottam, hogy miután lefeküdtünk egy sráccal beszél. Rohadtul kihasznál!
- Kajak? - ültem feljebb a vízben. - Akkor ezért voltál olyan?
- Ja... Nem értem miért volt neki ez jó... Pedig... Hagyjuk! Na megyek fürdeni! MiHi végzet és én stoppoltam a második helyet. Szia. Jó éjt! - tette le.
Szóval Nikinek van barátja? És még Jimin is szerelmes belé? Nem szeretek a tűzzel játszani, de most kedvem támadt megégetni magam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése