2015. április 4., szombat

12. Fejezet

Mi jár a fejemben?

MiHi szemszögéből:

A reggelimet ettem mikor meg csörrent a telefonom. Lettem a kezemből a szendvicsem és a telefonomért nyúltam. Ez a tegnapi szám. Dae. Elfelejtettem felhívni. Hát az este folyamán teljesen kiment a fejemből. Fogadtam a hívást és a fülemhez tettem a készüléket.
- Szia. - köszöntem és meg töröltem a számat az asztalra tett szalvétában.
Szia. Elfelejtettél vissza hívni. - hallottam a mérget a hangján.
- Bocsi, bocsi. - nevetettem. - Akkor? Mikor és hol?
Egy óra múlva... - gondolkodott el. - Chio mama büféjénél!
- Rendben. Akkor ott találkozunk. Remélem fel ismersz.
Hát majd meglátjuk. Akkor Szia.
- Szia.
Letettem a telefont és a számba nyomtam a maradékot. Fel álltam és a tányért a mosogatóba tettem. Elindultam a szobámba és szembe találtam magam Nikivel.
- Randid lesz? - vonta fel a szemöldökét.
- Dehogy! - nevetettem el magam. - Csak találkozok egy régi barátommal. - simítottam a nyakamra.
- Régi barát? - mosolyodott el. - Gyere!
Meg fogta a kezem és berángatott a szobába. Leültetett az ágyra és keresgélni kezdett a bőröndjében. Amint kezébe akadt az amit kereset nekem vágta. Majd még valamit utánam dobott. Megnéztem mit. Egy világos kék ruha volt, rajta fekete rózsákkal. Erősen kétlem, hogy ez Nikire jó. Nem a hozza hanem a mell része! Sokkal nagyobb melle van mint nekem.
- Hát ez? - kérdeztem.
- A tiéd! - ült le mellém. - Nem fogok veled a szülinapodon találkozni ezért elhoztam az ajándékod.
- Nem akarok gonosz lenni, de ehhez a ruhához mell?
- De! Ezért kapsz tőlem push up melltartó. - mosolygott.
- Köszönöm. - öleltem meg. - Mivel tudom, hogy te és a magassarkú ilyen messze álltok egymásól. - emelte fel a kezét és messze tette egymástól a két kéz fejét. - Ezért vettem ehhez a ruhához neked egy lapos talpú zárt magas szárú cipőt. - mosolygott és a táskájához ment. - Tessék. - mutatta fel.
Niki a legjobb barátnő. Mindig bele lát a fejembe és tudja mi kell nekem. Eszméletlen. Nem tudom a cipőnek vagy a ruhának örülök jobban. Azonnal felöltöztem és Niki besütötte a hajam. Az egész egyenes és a vége loknis. A tükör előtt álltam meg és néztem meg magam. Lehet több push up melltartót kellene viselnem? Elköszöntem nagyitól és Nikitől, majd elindultam a megbeszélt helyszínre. Igaz előtte nagyi részletes rajzot készített merre kell mennem. Hamar oda értem. Megálltam a büfé előtt. Három asztal. Egyiknél egy fiú és egy lány ült. A másiknál egy lány és a harmadiknál egy fiú. Mekkora az esélye, hogy pont Dae az? Elő vettem a telefonom és felhívtam. Be is jött a számításom. Az egyedül ülő fiú felvette a telefont. Amint kinyomtam oda sétáltam Daehez.
- S-Szia. - köszöntem neki amire ő felkapta a fejét.
- Szia? - kérdéssel válaszolt. - Ismerlek?
- Ömm... - ültem le elé. - MiHi vagyok. - mosolyogtam.
- Istenem! Milyen jól nézel ki! - mosolygott és az asztalra tette a kezét. - Sokat változtál! Hosszú a hajad!
- Te se panaszkodhatsz. - tettem keresztbe a lábam. - Nagyon jó képű vagy.
- Tudom, tudom. - igazította meg a haját. - Túl dögös vagyok!
- Az! - nevetettem. - Van valami terved? - néztem bele a szemébe.
- Van kedved sétálni? - állt fel.
- Persze! - fel álltam.
Elindultunk, majd megfogta a kezem. Vörös és döbbent arccal néztem fel rá. Miért fogja meg a kezem?
- Baj? - torpant meg.
- Hát... Miért fogtad meg?
- Mert így menő! Nem? - ismét a haját kezdte igazgatni.
- Oké... - fordultam előre és tovább indultunk.
Sokáig sétáltunk és nevetgéltünk. Kitalálta, hogy ő a gördeszka pályára akar menni. Ha nem ez a ruha lenne rajtam akkor én is szívesen mennék oda. Legalább ha lesz szabad időm akkor eljövök és gördeszkázok. Amint oda értünk már hallottam is a deszkák hangját. De jó hallani! Olyan rég deszkáztam, hogy az már fáj. Felértünk az emelvényre és meghalni készültem.
- Na? - szólalt meg Dae. - Tetszik?
- Miért nem ezt mondtad te idióta! - löktem oldalba amire fel figyeltek a deszkázó fiúk.
Nem igaz... Miért ilyen kicsi ez a város? Ezeknek is most kell itt lenniük... Ajj... Hülye BTS! Jó az még elmegy, hogy ők vannak itt, de az, hogy a GOT7 is az már idegesít.
- Bocsánat. - nevetett Dae.
- Szia! - integetett JungKook.
- Sziasztok. - köszöntem nekik.
- Azta! - akadt fent Dae szeme. - BTS!? GOT7?! Csalódtam benned MiHi...
- Miért? - néztem rá.
- Mert nem mondtad el, hogy milyen barátaid vannak. - karolt át.
- Ha te mondtad volna hova hozol akkor elmondtam volna... - pöcköltem fejbe.
- Randiztok? - kérdezte BamBam.
Én csak nevetni kezdtem. Anya sokszor beszélt Dae anyukájával és anya sok minden elmondott. Például azt is, hogy Dae mind két nemhez vonzódik. A röhögésemet az akadályozta meg, hogy Dae egy mozdulattal meg fogta az arcom és maga felé fordította, majd egy puszi nyomot a számra. Ellöktem és szerencsétlen leesett a deszka pályára.
- Hülye vagy?! - ordítottam rá.
- Miért?! - ordított vissza és két lábra állt. - Járunk!
- MI!? - akadtak ki a fiúk.
- E-E-Ez nem igaz! - vörösödött el az arcom.
- Dehogy nem! Én voltam az első aki megcsókolt! - mutatott a szájára, majd csücsöríteni kezdett.
- Akkor még csak 5 éves voltam!
- De nem szakítottál velem. - mosolyodott el.
- Akkor most szakítok veled! Ha csak ezért hívtál akkor haza megyek! - indultam volna el.
- Ajj! Olyan kislányos vagy! Csak egy puszi volt! - mászott ki a gödörből.
- Mondj egy indokot, hogy nem menjek haza. - tettem keresztbe a karom.
- Szeretlek! - kezdett drámázni. - Na de MiHi!
Megcsörrent a telefonj és felvette.
- Szia. Ja... Ja... Ahha. Megyek! - tette le a telefont. - Mennem kell MiHi! Az egyik haverom szerzett egy... Mindegy. Mennem kell. Majd még találkozunk! - ölelt meg. - Sziasztok! - és már ott se volt.
- Hülye... - néztem utána.
- Egyáltalán nem érdekelni, de ő ki volt? - nevetett J-Hope.
- Csak egy barát. - léptem hozzájuk közelebb. - Deszkáztok vagy csal álltok és néztek ki a fejetekből?
- Most pihenünk! - mosolygott J-Hope.
- Ahha... - - bólintottam. - Ti mindig együtt vagytok? - néztem végig a társaságon. - Hol van San és Suga?
- Kicsit össze vesztem Sugával... - simított a tarkójára Rap Monster.
- Miért? - kérdeztem és a mellkasom előtt össze fűztem a karom.
Már megint mi lehet? Miért vesztek össze ismét? Megint miattam?
- H-Hosszú... - dadogta JungKook. - Már késő van. Haza kísérjelek?
- Köszönöm, de nem kell. Tudok magamra vigyázni. - mosolyogtam.
Indultam elfele amikor szembe találtam magam Sugával. Vörös ing lógott. Az ing alatt egy fehér póló volt rajta. Haja torzon borz volt. Fekete farmert viselt. Piros torna cipő volt rajta. Elképesztően jól nézett ki!
- Szia. - mosolygott.
- S-Szia... - néztem oldalra.
- Nem fázol? - nézett végig rajtam. - Libabőrős vagy!
Levette magáról a piros inget és a hátamra terítette. Ennek meg mi baja? Fejére esett az elmúlt huszonnégy órában?
- Haza kísérhetlek? - kérdezte.
- H-Hát... - néztem JungKookra. - Egyedül is haza találok. - vettem volna le az inget, de Suga elkapta a kezemet. - S-Suga? - néztem fel rá, de ő csak mosolygott.
Na jó... Most ő vagy én a hülye? Miért csinálja ezt?! Nem is ismer! A hátam mögé pillantott, majd vissza nézett rám. Bele túrt a vörös hajába.
- Gyerünk már! - tette zsebre a kezét. - Csak haza kísérlek!
- K-Köszönöm, de nem kell! - kaptam ki a kezem a hideg ujjai közül. - Látod ezeket? - mutattam a lábamra. - Úgy hívják őket, hogy lábak! Nélküled is képes vagyok mozgatni őket!
- Rendben, akkor más kép fogalmazok. - komolyodott el az arca. - Vagy velem jössz, vagy ... - tompult el  hangja. - Vagy úgy jársz, mint az unokatestvéred!
- Tessék? - kire céloz?
- Mool... Tegnap este szépen szét verték. Fel vittem hozzánk és ott aludt. És reggel azt mondta nekem, hogy azok a fiúk nem igazán kedvelnek téged. - ismét a hátam mögé pillantott.
- Miért nem hívtatok fel!? - fordultam hátra. - Miért?!
- Mool meg kérd engem és én... - nem engedtem, hogy befejezze a mondandóját, nem is igazán érdekel! Magam módján nagy pofonnal jutalmaztam. - Ezt most megérdemeltem... - motyogta.
- Nem... - sóhajtottam. - Bocsánat...
Megütöttem egy nálam négy évvel idősebb fiút. Amellett ő egy idol én meg fel pofozom. Ez IQm fel ér egy haléval...
- Nagyobbat kellet volna ütnöd. - mosolyodott el. - Megérdemeltem. Nem igaz Nam? - nézett el felettem.
Hátra fordultam és Moon csak a földet bámulta. Mi történt tegnap!?
- Tegnap... Mi történt? - szinte magamban motyogtam, de Suga meghallotta.
- Csak mást akartam mint a csapat többi tagja. Ennyi. - vont vállat az előttem álló vöröske.
- Köszönöm... - mosolyodtam el. - Köszönöm, hogy vigyáztál Moolra. Annyira gyerekes! - nevettem el magam. - JungKook. - léptem oda Kookihoz. - Áll még az ajánlatod? - mosolyogtam.
- I-Igen? - vörösödött el az arca.
- Akkor menjünk! - fogtam meg a kezét. - Suga. - vettem le az inget. - Tessék.
- Nálad maradhatott volna.
- Nem kell! Nem fázom. - fordultam vissza. - Sziasztok!
Elindultunk haza. JungKookkal egymás mellett mentünk. Nem beszéltünk. Akkor szólalt meg amikor a kezeimet az ellentétes vállamhoz tettem és dörzsölni kezdtem. Talán mégis fázom egy kicsit.
- Várj! - állt meg JungKook és levette magáról a fekete pulcsiját. - Tessék. - adta a kezembe.
Azonnal magamra kaptam. Egy kicsit nagy. A pulcsi ujja annyira hosszú, hogy az ujjam hegye se látszik ki. De nagyon meleg... JungKook illata van... Össze cipzároztam és átkaroltam magam. Becsuktam a szemem és olyan érzés fogott el mintha JungKookot ölelném. Kinyitottam a szemem és szemben állt velem Kooki.
- Mit csinálsz? - kérdezte.
- Én csak... - pillantottam oldalra. - Meleg a pulcsid. - húztam el a szám.
- Egy pulcsinak melegnek kell lenni-e, nem? - mosolygott.
Nem mondtam semmit, csak tovább indultam. Hallottam, hogy jön utánam. Sietve mellém lépett és így mentünk nagyiék házáig. Megálltam és felé fordultam.
- Köszönöm. - mosolyogtam.
- Igazán nincs mit. - túrt bele a hajába.
Próbáltam lehúzni a pulcsi cipzárját, de nem ment. Hülye pulcsi! Teljesen beakadt a cipzár. Percekig szerencsétlenkedtem, majd közelebb lépett hozzám JungKook és egy erő teljes mozdulattal lentebb húzta a cipzárt. Felnéztem rá. Elvesztem a tekintetében. Az utca lámpa fénye sárgára festette a fekete szemét. A keze még mindig a cipzáron pihent. Egyre közelebb jött az arca felém. Most meg kéne csókolnom? De akkor nem bírnám ki vele egy lékkőrbe. Már majdnem össze ért a szánk, de elfordítottam a fejem. Egy puszi érte az arcom. Nagyot nyeltem. Amint Kookinak is feltűnt, hogy arcon puszilt hátrébb lépet.
- S-Sajnálom... - dadogta.
- N-Nem baj... - vettem le a pulcsit és a kezébe adtam. - Szia. Jó éjt!
Meg sem vártam, hogy válaszoljon. Úgy rohantam be a házba mintha puskából lőttek volna ki. Becsaptam az ajtót és neki dőltem. Nagyot sóhajtottam. Amint magamhoz tértem bementem a nagyszobába. A kanapén feküdt Mool és körülötte mindenki. Szóval Sugának igaza volt.
- Mool... - léptem be a szobába.
- Csak leestem a lépcsőn! - mosolygott. Persze, ha valaki leesik a lépcsőn akkor lila folt lesz a szemén.
- B-Beszéltem Sugával... - ültem le a lábához. - Azt mondta megvertek...
- Dehogy! - ült fel. - Ez hülyeség!
- Mool! - néztem rá mérgesen. - Azért vertek meg, mert nem adtad oda a pénzed?
- I-Igen... De Suga azt mondta nem mondja el senkinek... - nézett a hasára és kezébe vette a pólója alját és azt kezdte gyűrögetni.
- Suga? - akadt fent Haey szeme. - Az a majom... - állt fel és a szobájába ment.
- MiHi drágám. Menj csak aludni. Te is Niki. Én elbeszélgetek a fiatal emberrel. - nézett nagyim Moolra.
Nikivel a szobába vonultunk. Holnap reggel haza megy. Hiányozni fog. Nem is kicsit.
- Na milyen volt? - ült le az ágyra a barátnőm.
- Semmilyen. - léptem a tükörhöz és levettem a ruhát.
- És JungKook? - kacsintott rám a tükörből. - Láttalak titeket! - nevetett.
Azonnal felé fordultam. Hogy lehet ilyen jó szeme? Egyáltalán miért jó neki, hogy leselkedhet utánam?
- Csak megpuszilt... - fogtam össze a hajam. - Kimennél?
- Persze! - felállt és kiment.
Át vettem a fehérneműimet és magamra vettem a pizsimet. Amint kész voltam az ágyba dőltem, majd ordítottam Nikinek, hogy bejöhet. Egész sokáig beszélgettünk, majd elaludt. Betakartam és az oldalamra fordultam. JungKook járt a fejemben. Belegondoltam mi lett volna, ha hagyom, hogy megcsókoljon. Lehet boldogabb lennék? Esetleg megörülnék? Ajj... Szeretem Jungkookot. Mindennél jobban...

Suga szemszögéből:

Lassan nyitottam ki a szemem. A telefonomért nyúltam. Berántottam a készüléket a paplanom alá és felnyitottam a képernyőt. Fél tizenegy. Király... Lerúgtam a takarom és felültem az ágyon. Lábamat lelógattam az ágyról és megvakartam a nyakam. Csend van oda kint. Lehet elmentek a fiúk valahova. Felöltöztem és kezemben a telefonommal kimentem a nappaliba. Minden üres. Végre csend. Az étkező asztalhoz mentem és egy cetlit találtam. Elmentünk gördeszkázni a többiekkel! Majd este jövünk. By: Jimin. Elmosolyodtam és a hűtőhöz léptem. Kivettem onnan amit találtam, majd az asztalra tettem. Nyílt a vécé ajtó és Mool lépett ki rajta.
- Jó reggelt Hyung. - törölte meg a szemét.
- Neked is. - ültem le az asztalhoz. - Gyere egyél valamit.
Leült mellém és elkezdtünk enni. Egy darabig csendben ettünk, majd megszólalt két falat között.
- Hyung... - nézett rám. - Akkor nem mondod el MiHinek, se Haeynek?
Barna szemeivel pásztázta a tekintetem. Szinte már a lelkemben sétált.
- Nem ígérek semmit, de... Rendben. Nem mondom el. Addig nem ameddig a sors úgy akarja.
- Köszönöm. - mosolyodott el. - De... A fiúk azt mondták beszélni akarnak MiHivel. Kérlek vigyázz rá!
- Megteszek mindent. - mosolyogtam.
A lila monokli a szeme alatt csak még jobban kihangsúlyozta a szeme színét. Fél egyig nem csináltunk semmit, majd haza kísértem. Miután épségben betette a lábát a házba, elindultam a gördeszka pályára. Kezdett sötétedni. Fél hétre már ott voltam, egy srác rohant el mellettem. Szinte elvitte a bal karom, olyan gyorsan sietett el mellettem. Felmentem a lépcsőn és MiHivel találtam szembe magam. Ilyen csinos is tud lenni? Nagyon jól áll neki az ilyen fajta ruha. Kiemeli a derekát és még a mellét is nagyobbnak látni.
- Szia. - mosolyogtam rá.
- S-Szia... - zavarában oldalra pillantott.
- Nem fázol? - ismét végig néztem rajta - Libabőrős vagy!
Levettem a felsőm és a hátára terítettem.
- Haza kísérhetlek? - kérdeztem egy bájos mosollyal az arcomon. Nem mintha kedvem lenne bárkit is haza kísérni.
- H-Hát... - fordult hátra. - Egyedül is haza találok. - vette volna le a hátáról az ingem, de elkaptam a kezét. Milyen apró, törékeny keze van! - S-Suga? - nézett fel rám. Milyen aranyos amikor kimondja a nevem. Nem olyan mint a többi fan. Teljesen más.
- Gyerünk már! - vágtam zsebre a kezem. A fiúkra néztem. Vajon BamBam vagy JungKook forr most jobban? - Csak haza kísérlek!
- K-Köszönöm, de nem kell! - húzta ki a kezét, a kezemből. - Látod ezeket? - mutatott a lábára. - Úgy hívják őket, hogy lábak! Nélküled is képes vagyok mozgatni őket!
- Rendben, akkor más kép fogalmazok. - tüntettem el a mosolyt az arcomról. - Vagy velem jössz, vagy ... - a végét szinte elsuttogtam. - Vagy úgy jársz, mint az unokatestvéred!
- Tessék? - vonta fel a szemöldökét.
- Mool... Tegnap este szépen szét verték. Fel vittem hozzánk és ott aludt. És reggel azt mondta nekem, hogy azok a fiúk nem igazán kedvelnek téged. - újra a fiúkra néztem.
- Miért nem hívtatok fel!? - sebesen hátra nézett - Miért?!
- Mool meg kérd engem és én... - felém fordult és arcon vágott. Nem igazán fájt. A hangja volt nagy, de az ereje egy pillangóéval ért fel. - Ezt most megérdemeltem... - motyogtam.
- Nem... - pillantott rám és egy kis sóhaj hagyta el a száját. - Bocsánat...
Aranyos amikor kicsit csalódott.
- Nagyobbat kellet volna ütnöd. - mosolyodtam el. - Megérdemeltem. Nem igaz Nam? - a fiúkra pillantottam. Moon nem mondott semmit. MiHi is hátra pillantott.
- Tegnap... Mi történt? - suttogta el.
- Csak mást akartam mint a csapat többi tagja. Ennyi. - vontam vállat.
- Köszönöm... - egy aranyos mosoly ült az arcára - Köszönöm, hogy vigyáztál Moolra. Annyira gyerekes! - fel nevetett. - JungKook. - sétált oda JungKookhoz. - Áll még az ajánlatod?
- I-Igen? - válaszolt ijedten.
- Akkor menjünk! - kapta el a kezét. - Suga. - vette le az ingem és a kezembe adta. - Tessék.
- Nálad maradhatott volna. - néztem az ingemre.
- Nem kell! Nem fázom. - fordult a fiúkhoz. - Sziasztok!
Olyan gyorsan eltűntek, hogy porfelhőt hagytak. Sóhajtottam és vissza vettem az ingem.
- Mi volt az az előbbi? - kérdezte V.
- Csak... Semmi. - vontam vállat. - Valahogy segíteni kell ennek a két szerencsétlennek.
- Dehogy kell! - csapta le a deszkáját BamBam. - Bele gondoltál, hogy mi lesz ha haza érnek!? Fenébe... - sziszegte el.
- De Bhuwakul! - rakta a barátja vállára a kezét YungYeom. - Miért kell neked minden lány?
- Csak... - pillantott oldalra BamBam.
Őszintén senki nem ismeri BamBamot. Pedig már elég rég óta van a GOT7nél. Talán az egyetlen aki tudja, hogy miért van nő fóbiája, az YungYeom. Nem igazán van olyan ember aki annyira ismeri őt, viszont YungYeom már réges-rég barátok. Emellett egy suliba járnak. De sokszor van olyan helyzet, hogy YungYeom se tudja mi jár BamBam fejében. Én is így vagyok a többiekkel. Senki se tudja mi jár a fejemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése