2015. május 30., szombat

40. Fejezet

Pont mint James Bond

MiHi szemszögéből:

Kedd délután van. Már haza jöttünk JungKookkal és a jegyeket is meg vettük. Az osztályba a többiek azt hiszik azért megyünk együtt, hogy ne egyedül menjünk. Logikus... Most éppen a nappaliban ülök és Jeanre várok. Ma megyünk ruhát venni. Nem tudom milyen ruhát vegyek. Nincs semmi elképzelésem.
- Szia! - ült le mellém Suga. - Mikor mentek?
- Amikor Jean megjön... - sóhajtottam és a vállára döntöttem a fejem. - Szerinted milyen ruhát vegyek?
- Hmm... - gondolkozott el és elő vette a pénztárcáját. - Itt van egy is plusz pénz. - Adta a kezembe.
- YoonGi... - néztem a pénzre. - Ez a te pénzed!
- De a bátyó dolga, hogy pénzt adjon a húgának. Vegyél belőle ruhát. - nézett rám. - De ne olyat amitől még NamJoon is beindul!
Ezen jót nevettem. Kedves tőle, hogy add pénzt, de igazán nem kellene. Nem akarom lehúzni Sugát.
- Ha nem fogadod el mérges leszek. - állt fel és a szobája felé indult. - De valami szépet vegyél és ne kurvásat! - szólt vissza.
- Köszönöm! - ordítottam utána.
Eltettem a pénzt a pénztárcámba és tovább vártam. Jean késik! Már lassan tizenöt perce elmúlt fél négy. Elkezdtem nyomkodni a telefonom. Kikerestem Jeant és felhívtam. Közölt, hogy már a liftben van. Letettem és fel vettem a cipőm. Soha nem vesszük meg a ruhákat, ha így haladunk. Magamra kaptam a barna térdig érő kabátom és egy fekete sapkát, és egy fekete sálat kötöttem a nyakamba. Készen is vagyok!
- Ennyire azért nincs hideg kint. - nevetett JungKook.
- De én fázom! - néztem rá.
- Kevesebb ruhában szebb vagy... - ölelt meg.
- K-Kooki... - motyogtam.
Megint vörös lesz az arcom és magyarázkodhatok Jeannek, hogy miért rák vörös az egész fejem. Végig húztam a hátán a kezem és megöleltem. Kicsit hátrébb tolt magától és megcsókolt. Finoman a számra harapott, még jobban éreztem, hogy az előbb evett csokit. A hosszas csókot a csengő szakította félbe. Elléptem tőle és láttam, hogy vörös az arca. Annyira aranyosan! Az ajtóra nézett, majd a földre utána rám. Nagyot nyelt és a hajába túrt. Most miért van ennyire zavarban?
- MiHi! - ordított Jean.
- Nem nyitnátok ki az ajtót? - kérdezte Jin és az ajtóhoz ment. Kinyitotta és beljebb engedte Jeant.
- Sziasztok! - mosolygott. - Na menjünk! - kapta el a kezem.
- Siess haza MiHi! - szólt utánam JungKook.
- Oké! Sziasztok!
Beszálltunk a liftbe és Jean rám nézett. Elmosolyodott és megölelt.
- Bocsi, hogy késtem. Már rég elindultam, csak be kellett ugranom JR.-hez pénzért.
- Tudja, hogy V-vel mész a bálba? Egyáltalán tudja, hogy van valami köztetek? - nyúltam bele a zsebembe, hogy elő vegyem a telefonom.
- Nem és nem! Nem tudhatja meg! Akkor kiborulna! - rázta meg a fejét. - Soha nem jöhet rá, hogy V-vel kavarok...
- De egyszer el kell majd neki mondanod. Ő a bátyád! Joga van tudni!
- Majd elmondom, ha V és JR. nem egy városban vannak. - állt meg a lift és kiszálltunk. - Belegondoltál milyen botrány lenne belőle?
- Nem és nem is akarom elképzelni... - sétáltam mellette. - Örülök, hogy most mindenki békében van! Maradjon is így!
Az egész utat végig beszéltük a plázáig. Jean tudja hol lehet venni olyan ruhákat ami nekünk kell. Egy nagyon elegáns üzletbe mentünk. Rengeteg ruha és cipő van itt!
- Nos... - vettük le a kabátunkat. - Neked olyan ruha kell amiben nagyobbnak látszik a melled. Vagy olyan ami alá tudsz felvenni push up melltartót. Mivel vékony vagy ezért lehet rövid. - tettük le a kabátokat, sálakat és sapkákat az egyik padra az üzletben.
Elkezdtünk keresgélni és figyeltem arra, hogy olyat találjak ami olyan amit Jean leírt. Valami elegánsat akarok... Olyat ami nem túl világos, de nem is sötét. Mondjuk lila! Igen! Egy lila ruhát! Azonnal a lila ruhákhoz szaladtam és ott folytattam a keresést. Találtam is egyet ami nekem nagyon megtetszett. Térdig érő lila ruha. Az alja fodros és a mell résza olyan ami alá simán fel tudok venni egy lila melltartót. Fantasztikus! Kerestem egy jó méretet és a próba fülkébe rohantam. Futás közben kerestem egy jó melltartót és berohantam a kis szobába. Átöltöztem és kimentem.
- Nagyon jó! - csapta össze a két kezét Jean. - Hanyas a lábad?
- Ööö... 37.
Elrohant és egy fekete magassarkúval tért vissza. Olyan magas volt mint az ami a fotózáson volt rajtam, de ez sokkal szebb volt. Felvettem és a legközelebbi tükörhöz siettem. Nagyon jó ez a ruha és nem is látszik a push up melltartó. Meg is van a tökéletes ruha és cipő, ne meg a melltartó is.
- Gyönyörű vagy! - ölelt meg hátulról.
- Dehogy vagyok! - nevettem és hátra dobtam a hajam. - Szerinted ez jó lesz? - néztem rá a tükörből.
- Szerintem igen! JungKook odáig lesz... - mosolygott.
- H-Hogy érted ezt? - fordultam felé.
- Ugyan már MiHi! - fogta meg a kezem. - Tudom, hogy jártok! - kezdett suttogni. - Mikor egymásra néztek elvörösödtök! És ma is! Olyan közel álltatok egymáshoz, hogy az egy barátságba bűn lenne! - nevetett. - Nem fogom elmondani senkinek, ha nem akarod. Te se mondtad el senkinek, hogy JR. a rokonom pedig sokkal régebben tudtál róla mint a többiek. - A barátnőm vagy! Ami titok az ketőnk között marad.
- Köszönöm... JaeHwa... - öleltem meg.
- Ha már neked megvan a ruhád akkor keressünk nekem is egyet! - tolt hátrébb.
Vissza mentem a a próbafülkébe és vissza vettem a cuccom. Amiket kiválasztottam azokat kosárba tettem és kimentem segíteni Jeannek. Találtunk neki egy nagyon szép ruhát. Neki sokkal nagyobb a melle ezért ő egy szűk fekete ruhát választott. Felpróbálta és jó volt rá. Betette a kosárba és keresett pánt nélküli melltartót, majd egy fekete cipőt. Kifizettünk mindent és beültünk inni egy forró csokit. Beszélgettünk és mindent elmondtam Jeannek. Elmondtam, hogy már megfogtam JungKook férfiasságát, hogy együtt fürdünk, hogy együtt alszunk. Örült, hogy végre van köztünk valami. Megígérte, hogy nem mondja el JR.-nek, se senkinek, és játszani fogja a hülyét Rap Monsterék előtt. Örülök, hogy van egy ilyen megbízható barátnőm. Talán túl tesz Nikin is. Lassan haza értünk, de azt mondta, hogy pénteken a bál előtt  két órával átjön és megcsináljuk egymás haját és a körmünket is, na meg a sminket.
- MiHi... - álltunk meg a lakás ajtónkban. - Örülök, hogy boldog vagy Kookival... - mosolygott. - És annak is örülök, hogy a barátnőd lehetek...
- Köszönöm, hogy a barátnőm vagy...
Elköszöntünk egymástól és bementem a lakásba. Ahogy beléptem lerohamoztak a fiúk. Nincs jobb dolguk?
- Na mutasd mit vettél! - kukucskált bele a szatyorba Suga.
- Nem! - tettem a hátam mögé. - Majd pénteken meglátjátok!
- De az még három nap! - nyávogott Kooki. - Csak egy pillantást!
- Nem! Olyan dolog is van benne amit nem láthattok! - vörösödtem el. Nem akarom, hogy lássák a melltartót.
- Végül is... MiHi lány. - vont vállat Jimin.
- Ha nem mondod nem is tudom. - csodálkozott V.
Elköszöntem a fiúktól és a szobámba mentem. Lefárasztott az egész délutános vásárlás. Megnéztem a ruhát és a szekrényembe akasztottam egy vállfára. Az író asztalom alá tettem a magassarkút és a melltartót a fehérneműk közé tettem. A második harmadik push upos melltartóm. Rá kell szoknom. Az ágyamba dőltem és azonnal elnyomott az álom. Már várom a pénteket. Kíváncsi leszek Kooki arcára amikor meglát pénteken.

Suga szemszögéből:

Csak pár ezer wontot adtam adtam MiHinek. Remélem nem vesz olyan ruhát amiből könnyen kilehet hámozni bárkinek. Mondjuk... Ne lenne rossz... Nem! Ő a "húgom"! Nem szabad erre gondolni. Az az álom éppen elég. Az első alkalom óta kísért. Minden este azt álmodom! Minden ugyan az csak a helyszín változik, de mindig felkelek ugyan ott. Lehet ez már betegség. El kellene mennem orvoshoz. Minden egyes éjszaka ezt álmodom és csodálkozom ha netalántán álmomban elmegyek és reggel takaríthatok magam után. Össze szedtem a nem gyanús szennyesem és a fürdőbe vittem. Bele tettem a szennyes tárolóba és kimentem a nappaliba. V és JungKook szomorkodott a kanapén ülve.
- Mi van veletek? - ültem le hozzájuk.
- Szerinted a lányok milyen ruhát vesznek? - nézett rám V.
- Nem tudom. - vontam vállat. - Szerintem Jean valami olyat amivel elérheti, hogy V lefeküdjön vele. MiHi meg olyat ami elrejti az alakját. Szerintem.
- Jean nem kurva! - lökött oldalba mérgesen TaeHyung.
- Tudom! De mint jól tudjuk, hogy Jean szeret téged és leakar veled feküdni.
- Jó... - állt fel V. - Hagyjuk ezt a témát... - indult a konyhába.
- Suga... Szerinted milyen fekete öltönyt vegyek? - nézett rá m JungKook.
- Nincs öltönyöd? - néztem rá döbbenten. - Ha akarod oda adom azt amiben én voltam a sulis bálon. Szerintem pont jó rád.
- Fel próbálhatom?
- Persze! - álltam fel. - V! Ha vissza jöttünk nézünk filmet? - ordítottam Taehyungnak.
- Oké!
Bementünk a szobámba és elő kerestem a régi öltönyöm. JungKook levette a nadrágját és az öltöny nadrágjába bújt bele. Levette a pólóját és észre vettem a karmolást az oldalán. Szóval ezt csinálta vele MiHi. Felvette az inget és össze gombolta magán. Segítettem megkötni a nyakkendőt, majd rá adtam a zakót. Pont jó rá. Elő kerestem az ünneplő cipőm és azt is felvette. A tükör elé állt és megnézte magát.

- Nagyon jó! - nevetett.
- De a hajad borzalmas! - nevettem én is. - Kölcsön adom, de vigyázz rá!
- Mi bajod a hajammal? - nézett rám. - Most csináltam meg! - kezdte oldalra állítani.
- Tudod mit? Nagyon király a hajad! De vigyázz az öltönyre!
- Oké, oké. - mosolygott. - Mind James Bondt! - formált pisztolyt az ujjából.
- Gát lenne, ha rajtad múlna a világ sorsa. - motyogtam. - Na öltözz le és vidd a szobádba!
- Akkor is jól nézek ki!
Leöltözött és elment a szobámból. Vissza mentünk a nappaliba és elkezdtünk filmet nézni. A többiek is csatlakoztam. Már a film végén járhattunk amikor MiHi jött be az ajtón. Egy hatalmas szatyor volt nála.
- Na mutasd mit vettél! - léptem oda hozzá és próbáltam belesni a szatyorba.
- Nem! - tette a háta mögé a szatyrot.  - Majd pénteken meglátjátok!
- De az még három nap! - nyávogott Kooki. - Csak egy pillantást!
- Nem! Olyan dolog is van benne amit nem láthattok! - vörös lett az arca. Nem akarom, hogy lássák a melltartót.
- Végül is... MiHi lány. - vont vállat Jimin.
- Ha nem mondod nem is tudom. - csodálkozott V.
- Na én megyek aludni! - indult a szobájába. - Sziasztok! - lépett vissza JungKookhoz és arcon puszilta, majd eltűnt a szobájába.
- Szerintetek mi volt benne? - kérdezte Jimin.
- Melltartó! - jelentette ki J-Hope. - Tuti az volt!
- Röntgen szemed van? - nevettem. - De eltudom képzelni.
- Ne beszéljetek a barátnőm intim dolgairól! - kezdett hadonászni Kooki. - Bár engem is érdeke mit vehetett... - hagyta abba a hessegetés.
Beszélgettünk egy darabig aztán mindenki álmos lett. A szobámba mentem a pizsimért és a fürdőbe indultam. Leöltöztem és megnyitottam a zuhanyt. Beálltam alá és megmosakodtam. vagyis egy jó darabig csak álltam a szuhany alatt lehajtott fejjel és gondolkoztam. Haey és Mark járnak. neki miért sikerült tovább lépnie és nekem miért nem? Vagyis tovább léptem, de egy egyoldali szerelembe. Igaz MiHi nem tudja, hogy szeretem. Annak örülök, ha csak magamhoz ölelhetem mintha a bátya lennék. Gyorsan megmosakodtam és a szobámba indultam. Már mindenki elment aludni. Lekapcsolták a lámpát. Bementem a szobámba és egyből befeküdtem az ágyamba. Betakaróztam és elképzeltem, hogy MiHi velem táncol pénteken a bálon. Az oldalamra fordultam és az ölembe húztam a lábam, majd szép lassan elaludtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése