2015. május 10., vasárnap

33. Fejezet

Több mint barát

MiHi szemszögéből:

A nappaliba mentem. Nagyon korán van, de direkt ilyenkorra állítottam az ébresztőm. Kiakarom vasalni a hajam. Indultam a fürdőbe amikor szembe találtam magam Jeannel. Itt aludt, de hol?
- Hát te? - töröltem meg a szemem.
- Elmagyarázom... - mosolygott.
Bementünk a fürdőbe és elkezdtem hajat vasalni. Segített és közben mesélte mi történt tegnap este.
- TaeHyung tényleg aranyos. - mosolyogtam.
- Nagyon cuki! Nem gondoltam volna... - rázta meg a fejét és közben vasalta a hajam. - Talán... Szerelmes vagyok Vbe.
- Az remek! - fordultam felé.
- De erősen kétlem, hogy kézen fogva járkálhatnánk az utcán. - folytatta a fej rázást. - Nem... Nem lenne a legjobb...
- A fő az lenne, hogy szereted. Nem? - tettem a vállára a kezem.
- D-De... De... Ő Kim Tae Hyung! - ismét a hajamat kezdte vasalni.
- És? - kérdeztem. - Vissza csókolt. Nem?
- Igen, de... de amikor leakartam vele feküdni elküldött. - húzta el a száját.
- V... Nem is volt még barátnője. - nevettem. - Lehet, hogy még...
- Ebbe még nem is gondoltam bele! - csodálkozott el.
Egy darabig még beszélgettünk és a hajamat csinálta, majd kimentünk. A fiúk már a konyhában telefonoztak.
- Sziasztok! - mondtuk kórusban Jeannel és leültünk.
- Sziasztok. - köszöntek vissza.
- Mond csak V... - néztem TaeHyungra. Rám nézett. Össze szedtem minden erőm. - Te még szűz vagy?
Rap Monster kezéből kiesett a villa, a többiek pedig rám néztek.
- M-MiHi! - nézett rám Jean. - Hülye vagy?!
- Nem! - ráztam meg a fejem. - Ez csak egy kérdés! Gyerünk V! Válaszolj! - csaptam az asztalra.
- É-És ha igen? - nézett Jinre aki a konyha pultnál állt. - Olyan baj az?
- Nem. - mosolyogtam.
- MiHi. - pislogott Jean. - Jót tesz neked a menstruáció! - nevetett.
Olyan erővel csaptam fejbe, hogy lefejelte az asztalt. Vörös lett az arcom és Suga kuncogni kezdett.
- Szóval azért voltál kiakadva este! - nevetett J-Hope.
- Nem tudom te mit szólnál ha véreznél! - néztem rá mérgesen.
- Halálra rémültél MiHi... - nézett fel rám Jean komoly arccal. - Ezt még vissza fogod kapni...
- Jó reggelt... - jött ki JungKook a szobájából. - Hát ti lányok?
- MiHi szép akart lenni neked! - mosolygott. - Vagy csak jól akarsz kinézni? Esetleg Hwonak akarsz bejönni?
- Hagyjál már Hwoval! - nevettem. - Na ő az aki biztos felénk se néz!
- Ki tudja? - vont vállat Jean. - Csak 18 és a deszkákra bukik.
- Köszi Jean... - álltam fel.
- Nem úgy értettem! Na jó még is. De nagyon szép deszka vagy!
- Csak fogd be! - a szobámba mentem és gyorsan felöltöztem.
Az amitől féltem. Szoknya... Kibírom! Gyorsan bepakoltam és kimentem a szobámból.
- Jean? - néztem körbe. - Hol van?
- Öltözködik. - mosolygott JungKook és fel állt. Hozzám lépet és arcon puszilt. - Majd suliban találkozunk. - indult a szobájába.
- Na menjünk MiHi! - rohant ki Jean V szobájából.
- Sziasztok!

Mark szemszögéből:

Csend van. Tegnap óta mindenki a szobájában gubbaszt. Egyedül én ülök a nappaliba és tévézek. Tegnap amikor haza értünk JR. ordítani kezdett BamBammal, hogy miért hempereg a húgával. BamBam vissza ordított, hogy ő még bottal se érne Jeanhez. Erre Junior ismét arcon vágta Bhuwakult. Aztán BamBam is vissza ütött és most mind szeménél nagy monokli van. Király lesz a pénteki fotózás... Be kell ismerni, hogy nagyon jó hallgatni a csendet.
- Ohh... - hallottam mögülem Jackson hangját. - Te itt vagy?
- Engem nem vertek még arcba. - néztem rá, - Szerinted BamBam volt? - kérdeztem.
- Erősen kétlem. Olvasom BamBam naplóját és nem találkoztam benne Jean nevével.
- Mit csinálsz?! - komolyodott el az arcom.
- Csak bele olvasok! - nevetett. - A párnája alá teszi. Annyira nyomi. - vetődött le mellém a kanapéra.
- Bele akarok olvasni. - álltam fel,
Bementünk BamBam szobájába. Leültünk az ágyára és elkezdtük olvasni a naplóját.

"Péntek. Még mindig nem értem miért van olyan nagyra magával San..."

- Lapozzunk... - jegyeztem meg.

"Szombat. Tegnap bowlingoztunk. Jackson szerint miattam veszettünk. Ez nem igaz! A golyó baja! A fiúk azt találták ki, hogy MiHi és JungKook járnak. Ez nem igaz! Érzem, hogy MiHi szerelmes belém. A napokban csak ő jár a fejemben. Érdekes ez az egész. Lassan egy hónapja nem feküdtem le senkivel és jól érzem magam. Jó... Néha tartok egy kis szünetet az elvonásban. Jól esik kikapcsolni és..."

- BamBam sokkal perverzebb így mint amúgy! - állapítottam meg. - Rólunk szokott írni? - néztem Jacksonra.
- Igen. - vette ki a kezemből. - Minden hónapban ír rólunk. - lapozgatott és vissza adta a kezembe.

"Össze foglaló. A fiúk minden egyes nappal egyre közelebb kerülnek hozzám. Olyanok már mint a barátaim. YungYeom tényleg jó barát. Több... Olyan mint az öcsém. Igaz, hogy pár hónappal vagyok idősebb, de akkor is. Talán ő a legkedvesebb. Igaz sokat piszkáljuk egymást, de ez a szeretet jelképe. 
YoungJae. Mit is mondjak. YJ úgy kezel mint az öcsét. Úgy érzem magam mellette mintha otthon lennék. Néha kritizálja a "hobbim". Nincs vele semmi bajom. JR. Mióta kiderült, hogy van egy húga kicsit becsavarodott. Jackson. Még mindig totál idióta. Flegma és egoista, de jó fej. JB. Egy ideje nem parancsolgat. Hála Marknak. És végül Mark. YungYeom után ő a legjobb barátom. Lehet, hogy ő nem tudja, de én így gondolom. Sokat foglalkozik velem és a többiekkel. Olyan mint egy tökéletes apa, vagy egy nagyszerű bátyó,"

- Nagyon aranyos amit leír! - mosolyogtam. - Nem tudtam, hogy van egy ilyen oldala. Ez kicsit jobban tetszik, mint az amit mutat nekünk és másoknak.
- Kicsit normálisabb. - mosolygott Jackson. - Benne van a tegnap este is. De azt még nem olvastam.
Oda lapoztunk.

"Szerda. Ma volt MiHi szülinapja. Elég jól szórakoztunk még elő nem került a szex téma. JR. kiborult mikor kiderül, hogy Jean már nem szűz. Én is meglepődtem. Nem gondoltam volna, hogy egy olyan ártatlan lány mint JaeHwa már rég lefeküdt valakivel. Erre kit talált meg először JR. ökle? Engem! Nem csináltam semmit, de ő arcon vágott! Haza jöttünk és itthon is! Én is arcon vágtam, majd JB. a szobánkba parancsolt minket. Nem feküdtem le a húgával. Már egy hónapja nem. MiHire várok."

- Tényleg nem ő volt... - ráztam meg a fejem.
- Nem tudnám BamBamből kinézni, hogy megdugja JR. húgát.
Vissza tettük a párna alá a naplót és elhagytuk a szobát. A konyhában JR.-be ütköztünk. Ott virított a szemén a monokli.
- Jól vagy? - kérdeztem.
- Igen.. Csodásan... - válaszolta és elment mellettem. A szobájába ment és bezárta az ajtót.
- Utána megyek... - indultam utána.
Jackson is bement a szobájába. Én is JR. szobájához mentem és kopogtam. Benyitottam és az ágyán feküdt egy szál bokszerben. A szemem elé kaptam a kezem.
- Mit akarsz? - kérdezte.
- Én csak... - sétáltam beljebb és leültem az ágyára a lábához. - Nem BamBam volt. Elolvastam a naplóját. Nem ő volt.
- Értem... - ült fel. - Jövök neki egy bocsánat kéréssel.
Elvettem a szemem elől a kezem és rá néztem. Mosolygott. Éljen! Vidám! Hirtelen szájon puszilt.
- JR! - kaptam a számhoz a kezem. - Ez mi volt?!
- Bocs... - feküdt vissza. - Köszi... - takarta be magát. - Boldog vagyok, hogy a bandában vagy. - pillantott rám. - Nem tudom mi lenne velünk nélküled...
Felálltam és elmosolyogtam. Elhagytam a szobáját és a sajátomba mentem. Bedőltem az ágyba és elkezdtem telefonozni. Fél óra telefonozás után kaptam egy SMSt Haeytől. El akar jönni velem egy randira?

V szemszögéből:

Jean, Jean, Jean. Csak ő jár a fejemben. Ez nagyon gáznak hangzik. Talán szeretem? Nagyon is... Aranyos, buta és szép. Nem olyan mint MiHi. MiHi aranyos, szerény és szép. Vajon Jean gondol rám? Remélem igen.
- Hahó! - lóbálta a kezét a szemem előtt Jimin. - Föld hívja V-t!
- Bocsi... - tértem észhez. - Elkalandoztam.
- Mi volt tegnap este? - kérdezte Suga.
- Semmi... Jean kicsit... Szomorú volt és rám vetette magát, de nem akartam kihasználni. - sóhajtottam.
- Ez aranyos volt tőled. - mosolygott Jin.
- Nem akarom, hogy... Hogy megutáljon. Talán, ha nem lesz szomorú. - mosolyogtam. - Azt akarom, hogy egy olyan lány legyen az első aki... aki szeret.
- Végre téged is megtalált a szerelem. - mosolygott Suga.
- Mi lehet JR.-rel? - kérdeztem.
- Nem tudom. Aggódsz? - kérdezte Moon.
- Egy kicsit. - húztam el a szám. - JR. jó fej srác. És amennyire ismerem BamBamot biztos vissza ütött náluk. - sóhajtottam.
- A vak is látja, hogy BamBam bele van zúgva MiHibe. - rázta meg a fejét Suga. - JungKook pedig nyitott könyv. De MiHi... Nem mutat semmilyen érzelmet egyikőjük iránt sem.
- És te bele vagy zúgva? - kérdezte J-Hope.
- Dehogy vagyok! - nézett Hopira komolyan. - Nem bukok az olyan lányokra akik...
- Igen? - nevetett Rap Monster. - Akik?
- Csak nem vagyok belé szerelemes! - állt fel Suga. - Hozzám túl fiatal! És amúgy sem az én ízlésem. Mellette ő Kookival jár és nem akarom elvenni a csajt a kölyöktől. - ült vissza.
- Szerintetek mekkora esélyem van Jeannél? - kérdeztem.
- Szerelmes beléd te idióta! - nevetett Jimin.
- JR. engem fog megölni ha megtudja, hogy csókolóztunk... - tettem a fejem az asztalra. - Nem szabadra kavarnom Jeannel.
- Istenem! - szólalt fel Suga. - Jean nagylány! Eltudja már dönteni maga is, hogy mit akar!
- Igazad van! - álltam fel. - Lefogok vele feküdni!
- Ez a beszéd! - mosolygott Jimin.
- És mit is kell pontosan csinálni a szexben? - néztem rájuk kérdően.

MiHi szemszögéből:

Végre Vége a sulinak. Sajnos JungKooknak matek felkészítő van. Mehetek haza egyedül... A hátamra kaptam a táskám és elhagytam a sulit. Szép lassan mentem haza fele amikor észre vettem, hogy valaki követ. Egy kapucnis fiú jön utánam lassan 10 perce. Nem sokkal a ház előtt utol ért és leszólított.
- Te vagy MiHi? - kérdezte.
- Igen. És te? - néztem rá.
- Mool legjobb barátja vagyok. Ra Ye Jun. - vette le a fejéről a süsüt. - Már sokat hallottam rólad, édes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése