2015. május 29., péntek

39. Fejezet

Rózsa fürdő

MiHi szemszögéből:

Egy hete ment el Niki. Jean örült, hogy találkozhatott vele. Sok dolog történt az egy hét alatt. Sikeresen elkezdődött az új év és már nem győzöm magyarázni az embereknek, hogy NEM JÁROK YUGYEOMMAL! Az a baj, hogy valaki nem tudja felfogni. YuGyeom fanok már a torkomnak estek a közösségi oldalakon. Persze a fiúk akik értem rajonganak azok meg YuGyeomot cseszegetik. Remélem lassan kinövik. Ma már suli van. Osztályfőnöki órán ülünk és hallgatjuk, hogy a tanár beszél.
- A következő téma... - lapozott a noteszében. - Pénteken lesz az iskola bál. Jegyeket az alsó évesektől vehettek.
Király! Sose voltam még bálon. Biztos jó lesz! El kell mennem ruhát venni... Jean majd segít remélem megtalálni a tökéletes ruhát. Már csak egy bajom van... Kookira néztem. Remélem elhívsz! Ha nem akkor soha többet nem fürdünk együtt! Vége lett az órának és elindultunk haza. Jean elköszönt tőlem és megbeszéltük, hogy holnap elmegyünk ruhát venni. Haza fele tartottunk JungKookal.
- MiHi... - motyogta.
- Igen? - néztem rá. Gyerünk hívj el! Gyerünk!
- Szerinted fekete vagy kék öltönyt vegyek fel? - nézett rám.
- Feketét... - fordultam el és gyorsabban kezdtem sétálni.
- Biztos vagy benne? - futott utánam. - És milyen nyakkendő legyen?
- Válasz egyet és kész!
- Most mi bajod?!
Hozzá se szóltam hazáig. Berohantam a szobámba és mielőtt JungKook bejöhetett volna becsaptam az ajtót. Átöltöztem és megcsináltam a házam, majd az ágyamba dőltem és aludni kezdtem.

JungKook szemszögéből:

Rá csapta az orromra az ajtót. Most meg mi baja? Lehet nem tetszik neki se a fekete, se a kék öltöny? Lehet világos kékre gondolt! Lehet ez a baj!
- Mi történt? - kérdezte Jimin.
- Lesz suli bál és megkérdeztem milyen öltönybe menjek, erre ő berágott. - ültem le a konyhába a többiekhez. - Ohh! Süti! - kaptam volna rá a tálon lévő almás pitére, de Suga elhúzta előlem.
- Nem az öltöny miatt rágott be. - rázta meg a fejét. - Elhívtad már a bálra?
- Elhívni? - néztem rá. - Amúgy is együtt mennénk, nem? Végül is járunk... - sóhajtottam. - Meg kellene kérdeznem? - néztem végig rajtuk. - Most biztos nagyon mérges... - néztem a szobája felé.
- Mielőtt Romeót játszanál, csináld meg a házid. - szólt rám Jin.
- Rendben...
Elő pakoltam és a fiúk segítségével mindent megcsináltam és megtanultam. De mielőtt elmentem volna MiHihez elmentem átöltözni. Felkaptam egy rövid gatyát és már rohantam is a barátnőmhöz. Kopogtam és benyitottam. Az ágyán feküdt és nézett rám fél szemmel.
- Beszélhetünk? - mentem beljebb és leültem az ágyára.
- Már megint az öltönyödről? - fordított nekem hátat.
Gyorsan magam alá tepertem és megcsókoltam. Vissza csókolt és a hátamra tette a kezét. A pólóm alá tévedt a keze, majd véletlenül megkarmolta az oldalam.
- Áú! - másztam le róla. Felhúztam a pólóm és láttam a karmolás. Már vérzik is.
- Sajnálom! - ült fel.
Az oldalamra döntött és felpattant zsepiért. Amint megvolt vissza ült az ágyra és a karmolásra tette a zsepit. Nagyot sóhajtott ahogy fel emelte a papírt.
- Regén amikor megsérültem és véreztem anya benyálazott zsepit tett a sebre. - pislogtam rá.
Elmosolyodott és hajtott a zsepin, majd megnyalta és vissza tette a karmolásra. Kicsit csípet, de nem akarom, hogy azt higgye nyuszi vagyok. Ez nekem meg se kottyan!
- Szokott puszi is adni rá... - csuktam be a szemem.
- Az én anyukám leöntötte ecettel, majd egy sebtapaszt tett rá! - dobta a fejemre a zsepit.
- Most mi a baj? - ültem fel.
Egy mozdulattal rám ugrott és a szemembe nézett. Nem csókolt meg, pedig össze ért a szánk.
- Hívj el a bálba! - mélyen a szemembe nézett és pislogás nélkül figyelte mit csinálok.
- Eljönnél velem a bálba? - kérdeztem.
- Fenéket! - állt fel rólam és az ajtóra mutatott. - Menj ki!
- Most mi van!? - álltam fel én is. - Nem azt akartad, hogy elhívjalak? Elhívtalak!
- Azok után, hogy a fiúk és én is mondtam neked! Most már elmehetsz a fenébe! - nézett rám mérgesen. - De a fekete öltény jól állna... - kezdett kifele lökdösni a szobájából.
Kinyitotta az ajtót és kilökött rajta. A földre estem és hallottam, hogy becsapja az ajtót. Nem értem a lányokat... ha nem hívom el akkor az a baja, ha elhívom akkor az! Vagy én, vagy ő a hülye, de egyikünk nagyon is az! Fel álltam és megigazítottam magamon a ruhát.
- Mit kellene most tennem!? - ordítottam be hozzá.
Nem válaszolt, csak elkezdett jó hangosan zenét hallgatni. Nem igazán tudom milyen zenét, se angol, se koreai, se olyan amit ismerek. A konyhába mentem ahol a fiúk rám néztek.
- Mi van JungKook? - kérdezte V. - Eljön veled?
- Dehogy! - ültem le.
- Mi volt? - kérdezte Jimin.
- Bementem hozzá és csókolóztunk, oldalba karmolt és amikor leápolt azt mondtam puszilja is meg erre ő mérges lett, majd nekem áll, hogy hívjam el. Elhívtam és nemet mondott, majd kidobott az ajtón. - meséltem el z előbb történteket.
Mind a hatan egyszerre csaptak a fejükre. Ennyire gáz vagyok?
- Hülye vagy! - állt nekem J-Hope. - Így biztos nemet mond! - állt fel és a nyakamba karolt. - Kell egy jó terv! Mondjuk... - gondolkodott el. - Este mikor elmegy fürdeni, öltözz le meztelenre, menj be a szobájába, feküdj az ágyára művészi pózban, vegyél a szádba egy szál rózsát és nyomj tejszínhabot a lábad közé!
Csak rá néztem. Ez még hülyébb mint V! Senki nem normális itt! A fiúkra néztem.
- Fúj... - rázta meg magát Jimin. - Elképzeltem...
- Nem akarom, hogy egy életre megutáljon, de azért köszi Hopi. - mosolyodtam el. - És ha... - támaszkodtam az asztalra.
- Rózsa fürdő! - szólalt fel Suga.
- Hmm... Ez nem is rossz! - mosolyogtam YoonGira. - Hogyan is gondoltad?
- Vegyél egy tucat... két tucat rózsát. A szirmait tépked le és szórd bele a kádba ha már tele van vízzel. Ülj be a szirmok közé és reméld, hogy igent mond.
- Na ez tetszik! - álltam fel, - A következő a te ötleted lesz Hopi! De most virágot kell vennem! - rohantam a szobámba. Fel kaptam valami utcai ruhát, meg kerestem a pénztálcám és rohantam vörös rózsát venni.

V szemszögéből:

Engem Jeannek kellene el hívnia... Végül is... Az ő iskolájában lesz. De tuti nem hív el... Semmi nincs közöttünk, csak egy-két csók. Amint JungKook elrohant el indultam volna a szobámba, de valaki csengetett. Mivel én álltam a többiek ültek én mentem ajtót nyitni. Kinyitottam és Jeannel találtam szembe magam. Mit csinál itt?
- Szia. - mosolygott.
- S-Szia... - haraptam a számra. - MiHihez jöttél?
- Nem... - rázta meg a fejét és beljebb jött. - Hozzád! - mosolygott.
- Hozzám? - zártam be mögötte az ajtót. - Valami baj van?
- Nincs. - mosolygott tovább. - Ez a tiéd. - adott át egy jegyet.
Elolvastam és egy meghívó volt a bálra. Azta! El se tudom képzelni! Ránéztem és megcsókoltam. Át karolta a nyakam és puha ajkaival falta az enyémeket.
- Köhöm... - hallottam a hátam mögül Rap Monster hangját.
Nem tudtam le állni a nyelve játékával, de muszáj volt. Pedig olyan rég csókoltam már meg! Még a koncert előtt, MiHi szülinapján. Elhajoltam tőle és hátra fordultam Monsterhez.
- Nem mehetsz el... - nézett rám halál komolya.
- Ne már Nam! - léptem közelebb hozzá és megragadtam a kezét. - Kérlek!
- Nem!
- Kérlek NamJoon... - fogta meg a másik kezét Jean. - Kérlek szépen... - pislogott.
Nam bele pirult a helyzetbe és elnézett Jeanről. Nagyot nyelt és kirántotta a kezét az enyémből, majd Jeanéből.
- E-El mehetsz... - lépett hátrébb és a hajába túrt. - Menjetek csak... - indult a szobájába.
- Jobb vagy mint MiHi! - szólalt meg Jimin. - Eddig csak MiHi volt képes zavarba hozni, de már te is! Új rekord! - nevetett,
- JR.-nél ez mindig bejön. - vont vállat. - Gondoltam, hogy Rap Monstert is sikerül meghatnom vele. - nevetett. - De csak ennyit akartam V. - fordult felém és az arcomra tette a kezét. - Majd még beszélünk TaeHyung. - puszilt arcon. - Sziasztok!
El is rohant a lakásból. Annyira édes! Jó, nem édesebb mint MiHi, de aranyos. Már láttam magam előtt cica fülben Jeant. Nincsenek rá szavak!

MiHi szemszögéből:

Kimásztam az ágyból. Megkerestem a pizsimet és a fürdőbe indultam. Fura, de mióta kidobtam Kookit a szobámból nem láttam. Lehet túl durva voltam vele... Rosszul érzem magam. Elindultam a fürdőbe. Fura módon égett a fürdőben a lámpa. Valaki vécézik? Kopogtam és nem jött válasz. Benyitottam és rózsa szirmokat pillantottam meg a földön. Beljebb léptem és láttam, hogy a kád tele van vízzel, szirmokkal és még JungKook is a vízben van. Elfordítottam a fejem.
- M-Mit csinálsz? - kérdeztem. - Kopogtam és nem válaszoltál...
- Meglepetésnek szántam. - válaszolt. - Sajnálom, hogy paraszt voltam és csak az öltönyön járt a fejem. Kérlek... Bocsáss meg és fürödj velem!
- J-JungKook... - motyogtam.
- Nem nézek oda, csak csatlakozz hozzám.
Nem mondtam semmit. Nagyot nyeltem. Nem tudok JungKookra haragudni. Nem megy és kész. Letettem a cuccom a mosó gépre és leöltöztem a szennyest a szennyes tartóba tettem, össze fogtam a hajam és beszálltam Kooki mellé. Nem engedte meg, hogy távol üljek tőle. Megfogta a kezem és közelebb húzott magához. Kirázott a hideg amikor a derekamra tette a kezét és magához ölelt.
- Sajnálom, hogy nem hívtalak el azonnal a bálba.
- Nem baj... - hajtottam a vállára a fejem. - Bocsi, hogy kidobtalak délután...
- Ne kérj bocsánatot! - nézett rám. - Megértem, hogy fel voltál háborodva.
- Akkor is sajnálom... Meg azt is, hogy oldalba karmoltalak... - sóhajtottam.
- Nem érdekes... - simított a karomra. - Viszont. - megfogta a a vállam és az ölébe ültetett. - Eljönnél velem a bálra?
- I-Igen. - bólintottam.
Elmosolyodott és megcsókolt. Ismét heves csókolózásba kezdtünk. Megint rossz ponton ülhettem, mert JungKook már megint hátrébb tolt. Nem hagytam magam és oda ültem ahonnan eltolt. Nagyot nyögött és az arcára néztem.
- N-Nem véletlenül ültettelek messzebb... - motyogta és hátrébb tolt. - Nem tudod elképzelni milyen rossz...
- Bocsánat... - hajoltam messzebb tőle.
Hogy érti, hogy rossz? Mire gondol? Rossz ha hozzá érek? Vissza ültem mellé és a mellkasomhoz húztam a lábam.
- H-Hogy érted, hogy rossz? - suttogtam el.
- H-Hát... - fordult el és a nyakára simított, majd az ölébe húzta a lábát. - Ez olyan dolog amit te nem értesz... - motyogta.
- Akkor magyarázd el! - fordultam felé.
- Amikor veled vagyok és te... vonzó vagy számra, akkor a-az... - ismét a nyakára simított. - Fel áll...
- Mit tudsz tenni ellene?
- Vagy a hasamon fekszek, vagy... maszturbálok...
Kikerekedett a szemem. Nem akarok ennyi mindent megtudni a fiúk nemi dolgairól! Nem és nem! Ez nekem túl sok! Fel álltam és kiszálltam a vízből. Magamra tekertem a törölközött és nagyjából megtörölköztem, majd fel öltöztem.
- Enni mész? - kérdezte.
- I-Igen... - nem fordultam vissza.
- Csinálsz nekem kaját?
- Persze. - elmosolyodtam és kimentem.
Még mindig nem tudom feldolgozni azt amit mondott. A lányok is szoktak maszturbálni? Biztos szoktak. Őszintén én még nem is láttam mi van oda lent. Kiértem a konyhába és elkezdtem kaját csinálni. Vacsira jó lesz pirítós? Nem érdekel Kooki véleménye, én most azt fogok enni és ő is. Szokjon hozzá, ha én eszek valamit ő is azt fogja enni!
- MiHi~! - nyávogott Jimin. - Nekem is csinálsz?
- N-Nem! - néztem rá.
- Mit mondtam amitől így kipirultál? - nézett rám és közelebb jött hozzám.
- Te semmit... - fordultam a pirítós készítőhöz. - J-JungKook... - nagyot sóhajtottam. - Te is maszturbálsz? - fordultam felé.
- Szoktam. - vont vállat. - Ha nem csinálnám rád vetném magam. Valahogy muszáj csinálnom.
- Értem... -  nyeltem nagyot. - JungKook csinálta már?
- Kooki? - nevetett J-Hope. - Dehogy! - jött oda hozzám. - Nem sok fiú lenne képes úgy fürdeni egy lánnyal, hogy nem veti rá magát. Kooki a legaranyosabb fiú akit ismerek. Tudod... Olyan mint az Alkonyatból Bella! Mikor vámpír lesz inkább elrohan az ember vértőr! Na JungKook a lányokkal csinálja ezt.
Jimin és Hopi hangos nevetésben törtek ki. Még én is elkuncogtam magam. Lassan JungKook is megjelent.
- Min nevettek? - kérdezte.
- J-Hope az Alkonyatból Bellára hasonlított téged. - néztem rá.
- Alkonyat? - nézett Hopira. - Az mi?
- Nem láttad a filmet? - fordultam teljesen felé.
- Még nem. - rázta meg a fejét.
- Nem maradtál ki sok mindenből... - motyogta Suga. - Nem olyan nagy szám. Nyálas szerelmes történet. Amúgy MiHi. Ha már ott vagy, csinálj már nekem is!
- Istenem! - fordultam hátra. - Eddig hárman kérdeztétek meg és egyikőtök se mondta, hogy kérlek, vagy, hogy lennél szíves, esetleg légyszíves!
- Kérlek! - nyávogta Kooki, Jimin és Suga.
- Most már elmehettek a sunyiba! - fordultam vissza a kenyér pirítóhoz.
Elkezdtem kiszedni a két szelet kenyeret. Jó, hogy négy két kenyeret pirit egyszerre. Az összeset kivettem és az asztalra tettem. Megjelentek a többiek is és Jin segített. Egy több tucattal csináltunk. V elő kereste a nutellát, Jimin pedig tejszín habot. Hogy tudnak vacsorára édeset enni? Gyorsan megvacsiztunk és össze pakoltunk. Egy szelet kenyeret nem hagytak. Bementem a szobámba és az ágyamra feküdtem. Kooki azt mondta egyedül alszik. Most nekem sincs túl sok kedvem mással aludni. Nagyon fáradt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése