2015. július 28., kedd

2. Évad 14. Fejezet: Mellek

MiHi szemszögéből:

Meleg van. Csak annyira, hogy kénytelen voltam JungKook telefonjával legyezni magam. Örülök, hogy ekkora mobilja van, de sajnos egy idő után nem sokat ér. Vissza adtam a mellettem álló Kookinak a telefonját, majd könnyedén vettem le magamról a pólóm és gyűrtem bele a táskámba.
 - Ennyire meleged van? - nevetett Suga.
- Igen! - néztem rá. Örülök, hogy még otthon felvettem a fürdőruhám. Megint a feketét vettem fel. Van még pár, de azoknak nincsen pántja és sajnos még ebben sem bízok, hogy a csúszdán nem-e fog felcsúszni. Nem mintha akarnék csúszdázni, semmi kedvem nincs. Esetleg bele akarok ülni a vízbe és kész. Lassan ránk került a sor így vettünk tizenhét jegyet és bementünk. Bent a kezünkre ragasztottuk a rózsaszín karszalagot és Jin nagyon örült neki. Kerestünk egy árnyékos helyet és letelepedtünk. Leültem a törölközőmre és kiterültem. A lányok levették a ruhájukat és mindenki kipakolt.
- Gyere MiHi! - fogta meg a kezemen Shyo. - Menjünk csúszni!
- Nem~! - nyávogtam. Kikaptam a kezem a kezéből és becsuktam a szemem. - Én itt maradok...
- Dehogy maratsz! - kezdte kigombolni a rövid nadrágom Bingo. - Te is jössz!
- Nem! - fordultam a hasamra.
Sajnos így is letudták rólam cibálni. Igaz hárman kellettek hozzá, de sikerült nekik. Viszont erősen kétlem, hogy fel fognak tudni állítani. Csak elmosolyodtam jelezve, hogy én innen akkor se mozdulok, ha a föld helyett láva lesz.
- Na jó... - sóhajtott JR. - V fogd meg a lábát.
Erre kipattant a szemem, de már késő volt, a két fiú azonnal felemelt és a legközelebbi medencéhez cipelt. Meglendítettem, majd beledobtak. Egy sikollyal érkeztem a vízbe, majd elmerültem a klóros, mély vízben. A fenekem a medence alját érte. Ellökve magam az aljáról fel úsztam a felszínre, majd hajamat, ami a szememben volt egy mozdulattal vágtam hátra. Mérgesen néztem a medence szélén álló "barátaimra".
- Jó a víz? - mosolygott gúnyosan Bingo és közelebb hajolt hozzám. Nem mondtam semmit csak mind a tizenhatukat lefröcsköltem. JungKooknak több se kellet, azonnal beugrott felettem és nagy hanggal ő is eltűnt a vízben. Feljött mögöttem és a vállamra tette a kezét.
- Nem, hogy segítenél! - fordultam hátra és arcon fröcsköltem.
- Ha nem ők akkor én dobtalak volna be. - nevetett és hátrébb úszott.
- Idióta! - mentem utána.
- Mi elmentünk csúszni! - ordított Jimin.
Válasz képpen csak fel emeltem a kezem. Nagyon csúnyán vissza fogja kapni az a két idióta azt, hogy bedobtak a vízbe. Egy idő után sikerült elkapnom Kookit. Vigyorogva ölelt meg és nyomott egy puszit az arcomra. Azt hiszi ezzel megtudok neki bocsátani. Az a helyzet, hogy igen! Nagyon aranyos ilyenkor! Elmosolyodtam és szájon pusziltam.
- Menjünk csúszni! - megfogta a kezem és az egyik csúszda felé kezdett rángatni.
Piszok magas volt! Láttam, hogy a többiek is arra mennek. Beértük őket és felmentünk a legtetejére. Nem akarok lecsúszni! Egyáltalán nem!
- Én lecsúszok aztán megyek aludni. - motyogta Suga és a hajába túrt.
- Nem vagy egyedül. - mosolygott Jin.
- Én is csatlakozom majd hozzátok. - nevetett JB. - Nem sok kedvem van csúszdázni.
- Nem akarom! - vonyítottam és indultam volna le a lépcsőn amikor BamBam vissza rántott Markkal. - Miért akartok megölni? - néztem rájuk.
- Nem vészes! - nevetett V. - Csak kicsit fura.
- Hát... Már a vidámparkban is kikészültem. - csóváltam meg a fejem amikor vissza gondoltam a Vvel töltött délutánra.
- De jól szórakoztunk! - mosolygott TaeHyung.
- Nem azt mondtam, hogy nem volt vicces, csak nekem túl sok! - léptem előrébb ahogy a sor haladt.
Először Jackson vetette le magát a csúszdán, így hallottuk ahogy örömében végig ordítja az egészet. JungKook a kezemért kapott és megszorította. Aggódva néztem fel rá, de ő csak a korlátot markolta és a száját harapdálta.
- Csak nem félsz Baby JungKook? - néztem fel rá arcomon egy ördögi mosollyal.
Erre mindenki rá nézett, ő pedig azonnal rám kapta a fejét. Szóra nyitotta a száját, de csak nyelt egyet.
- Nem! Dehogy! - jelent meg az arcán egy kis pír. - Nem félek!
- Értem én. - kuncogtam és előrébb léptem. - Mi jövünk!
- Mi?! - kikerekedett szemekkel és hófehér arccal nézett körbe amire mi elnevettük magunkat. - Hülye vicc!
Szinte mindenki lecsúszott előttünk. Azt viszont nem értettem, hogy Shyo miért Jiminnel és miért nem Bingoval ment... Mindenki lecsúszott és a csúszda aljánál vártak minket. Beültem előre és JungKook mögém.
- Még meggondolhatod magad. - néztem rá.
Nem mondott semmit csak meglökte magát így mind ketten csúszni kezdtünk. Azonnal át karolt és ordítani kezdett. Be kell vallanom ez nagyon vicces! Becsuktam a szemem és nevetve csúsztam lefele. Ő egy pillanatra se engedett el. Végig átkarolt. Illetve egészen addig ameddig a keze a mellemre nem tapadt. Észre se vette. Láttam a csúszda végét ezért nagy levegőt vettem, majd másodpercek múlva a vízbe értünk. Nem hiszem el! Leesett a bikini felsőm! Felálltam a vízből, de hátat fordítottam a többieknek akik a medence szélén álltak.
- Minden rendben MiHi? - ordított be J-Hope.
Válaszolni se tudtam. Hol az istenben lehet?! Csak álltam és letakartam a mellemet a kezemmel. Örülök, hogy hosszú a hajam. Pont a derekamig és és nem látni, hogy eltűnt a felsőm. Ez is csak velem történhet! Hallottam, hogy valaki megindul felém. Csak még vörösebb lett az arcom.
- Azt hiszem ez a tiéd... - motyogta Kooki.
Válasz képpen csak kikaptam a kezéből. Sikeresen kikötődött a nyakamban és a hátamon is. Állt és nézte mit csinálok, de sajnos semmit nem tudtam csinálni. Teljesen lesokkoltam. Valaki kezét éreztem a vállamon. Oda pillantottam és Bingoval találtam szembe magam. Kivette a kezemből a bikini felsőm, majd a mellemhez tette és elkezdte megkötni.
- Kész! - nevetett.
- K-Köszi...
Amint kiléptem a vízből a nyakamon a kötés megadta magát. Éreztem, hogy a fiúk egyszerre néznek a mellemre. Azonnal rohanni kezdtem az egyik öltöző felé sikítva. Amint beértem bezárkóztam. Fantasztikus... Elhagytam a felső részét... Leültem a padra az öltözőben és az ölemhez húztam a lábam, majd rájuk hajtottam a fejem.
- MiHi.. - kopogott be JungKook. - Beengedsz?
- N-Nem! - néztem fel az ajtóra.
- Ha nem nyitod ki át mászok a másikból! Felálltam és kinyitottam. Besétált a kezében a bikini felsőmmel, majd bezárta maga mögött az ajtót. Hátat fordítottam neki. Nem mondott semmit csak a vállamnál fogva maga felé fordított. A kezem a mellem előtt volt.
- Mit vagy így zavarban? - mosolygott és a kezét az arcomra tette. - Nem ez az első alkalom, hogy látom a melled.
- Tudom, de a többiek... - haraptam az alsó ajkamra.
A padra dobta a bikini felsőm. Két keze közé fogta a fejem, majd egy lágy csókot nyomot a számra amit én egyből viszonyoztam. Leengedtem a kezem a mellkasom elől, majd a vállára tettem a kezem és hevesen kezdtük csókolózni.
- Vissza kell mennünk... - tolt el magától.
- Rendben...
Hátat fordítottam neki, majd jó helyre tettem a felsőt és JungKook megkötötte. Elhagytuk az öltözőt és vissza mentünk a többiekhez.

Jimin szemszögéből:

Szorosan Shyo hátához húzódtam így éreztem, hogy remeg. Átkaroltam és a füléhez hajoltam, hogy beletudjak suttogni. 
- Félsz? 
- Igen... - motyogta. 
Még közelebb húztam magamhoz, majd elindultunk lefelé. Aranyos volt amikor sikítani kezdett. Egyre jobban szorítottam magamhoz. Nem akarom, hogy baja essen amikor leérünk. Egész hamar kiértünk és a vízbe estünk. Felmentem a víz tetejére, majd megkerestem Shyo kicsi kezét és őt is felhúztam. A haja a szemébe lógott és alig látott valamit. Óvatosan tűrtem ki a szeméből és kezdtem kifele vezetni a vízből. Még csak Jackson, Mark, Suga, V, J-Hope, BamBam és JR. volt lent. Kimentünk a vízből, de Shyo leült a lépcsőre. A fiúkhoz léptem akik az árnyékban álltak jó messze a medencétől. 
- Miért nyomulsz a kis csajra? - szegezte nekem a kérdést Mark. 
- Miért? Nem nyomulhatok a barátnőmre? - tűrtem hátra a hajam és a medence lépcsőjén ülő Shyot néztem az arcomon egy könnyed mosollyal. 
- Barátnő?! - lépett hozzám közelebb JR. - Jártok? 
- Igen. - néztem rájuk.
- Nem gondolod, hogy egy kicsit fiatal hozzád? - ráncolta a homlokát Suga. - 22 leszel októberben! Ő még csak 17. 
- Te is szeretted MiHit! - ráncoltam én is a homlokomat. - Mi baj lehet abból, hogy pár évvel fiatalabb? Nem 60 vagyok! 
- MiHi meg fog ölni... - motyogta BamBam. - Emlékezz csak arra amikor mentünk a tengerpartra. J-Hopeot úgy figyelte, mintha gyilkos lenne! 
- Nem lesz semmi... - néztem vissza Shyora. 
Abban a pillanatban ért a vízbe Rap Monster és Jin. Azonnal kikeveredtek a vízből. Jin Shyo mellé ült, NamJoon pedig hozzánk csatlakozott. 
- Minden oké? - kérdezte Suga. 
- Ha arra gondolsz, hogy most nem-e vertem be valamimet, akkor igen. Jól vagyok. - mosolygott Nam. Vártunk, majd szép lassan mindenki lecsúszott. Már csak MiHi és JungKook voltak azok akik a csúszdában jöttek lefelé. Idáig hallottuk JungKook ordítását, de csodával egyenlő módon a vele együtt csúszó lány hangját nem. A vízben kötöttek ki. JungKook azonnal fel jött és elindult volna kifelé amikor észre vette, hogy MiHi meg sem moccan. Háttal állt nekünk. 
- Valami történt? - kérdezte Jackson. 
- Minden rendben MiHi? - ordított be J-Hope. 
Nem válaszolt. Közelebb mentünk a medencéhez, majd észre vettük, hogy JungKook kezében van egy fekete bikini felső. Kooki oda adta MiHinek, de még mindig nem moccant meg. 
- Mi lenne vele nélkülem? - sóhajtott Bingo és elindult befelé a medencébe. 
Fura módon ez engem egyáltalán nem tudott se zavarba hozni, se beindítani. MiHi a barátom. Végig néztem a fiúk arcán. Senki se jött zavarba. Egyedül JR. volt az aki a földet bámulta. Az arcán egy kis pír ült. Bingo megkötötte a bikini felsőt, majd elindultak kifelé. Amint kiértek indultunk volna el amikor MiHi bikini felsője leesett. Nem tudtam mit tenni. Muszáj volt a mellére néznem. Szép kerek cicik. Tényleg egész nagyok! Amint észre vette MiHi, hogy a mellét nézzük elrohant. 
- Perverzek! - rohant utána JungKook. 
- Melyik hülye nem nézne két szép mellre? - nevetett Jimin. 
- Jimin! - vonyított Shyo. 
Rá néztem és teljesen mérgesen nézett. Nem mondott semmit csak arcon vágott és elindult valamerre.
- Várj! Shyo! - szóltam utána. - A te melleid is szépek! 
- Hülye! - fordult vissza. 
Csak eltűnt én meg a fejemre tettem a kezem és becsuktam a szemem. Egészen addig pihentettem a zárva a szemem ameddig valaki keze nem csattant hátamon. Fájdalmas nyögést hangoztattam, majd elemelve a kezem a fejemről hátra fordultam. Bingo nézett rám, majd arcon vágott és elsietett mellettem. 
- Mi vagyok!?!? Valami babzsák?!?! - fordultam utána. 
- Eddig jártatok? - kezdett nevetni Suga. 
- Csak fogd be, Hyung! - néztem rá. - Nem csak én néztem MiHi mellét! 
- El ne mondjátok Jeannek! - kezdett rohanni a lányok után V. 
- Nem tudom mit vagytok így oda... - vonta meg a vállát JB. - Csak két mell... 
- Legalább érteni JungKooknak miért tetszik ennyire MiHi. - mosolygott paradicsom piros arccal JR. - Miért vagy ilyen vörös? - nevetett Mark és Junior arcát kezdte piszkálni. - Talán zavarban vagy? 
- N-Nem vagyok! - fordult el és ő is vissza indult a cuccokhoz. 
Szép lassan vissza döcögtünk a cuccokhoz és akkor már ott volt JungKook és MiHi is. MiHin a pólója is rajta volt. Amint észre vett fel állt és oda lépett hozzám. 
- Mióta jársz Shyoval? - szegezte nekem a kérdést. 
- H-hát... - a nyakamra simítottam és a távoli fagylaltost kezdtem bámulni. - Azt hiszem... Lassan két napja... - lassan néztem vissza rá. - Kérlek ne üss meg! - kezdtem nyávogni és a fejemhez emeltem mind két karom. 
- Dehogy ütlek. - mosolygott. - Még nem. De ha megbántod Shyot akkor megöllek... - suttogta el. - A melles részt leszámítva nincs több esélyed... Élj azzal amid van, de ha valami történik nagyon megbánod. 
- É-Értettem... - engedtem le a karom és hatalmasat nyeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése