2015. augusztus 3., hétfő

2. Évad 15. Fejezet: Ölbe ülés

MiHi szemszögéből:
Holnap van a fellépés. Ma van az utolsó próba! Legalább holnaptól nem kell Hwoval találkoznom... Nem volt olyan nap, hogy ne nézzen. Sajnos nem tudom elhinni, hogy ő még mindig hordja a közös nyakláncot. Miért nem tudd tovább lépni? - MiHi mi jövünk! - lökdösött vissza a gondolataimból Shyo. Rá kaptam a fejem és megigazítottam a fejemen lévő mikróportot. Láttam, hogy a lányok már előre mentek utánuk. Felmentünk a színpadra és elpróbáltuk a számot. Elsőre sikerült a próba és le is siettünk. Haza akarok menni és aludni. - Eddigi legjobb volt. - mosolygott Jin. - Elrontottam... - sóhajtott Shyo. - Szerinted én hányszor akadok meg egy próbán? - nevetett Suga. - Mindig ugyan annál a résznél rontod el? 
- Igen. - bólintott a lány.
- Otthon gyakorold el ugyan azt a részt sokszor. Én azt szoktam. - mosolygott YoonGi. Beszélgettünk és amint minden próba lement indultunk volna haza amikor egy mikróportos férfi rontott be és mindenkit maradásra szólított. Azt is ordítozta, hogy minden változik. Semmit nem értettünk. Mi az, hogy minden változik a műsor előtt egy nappal? Ledobtam a táskám és idegesen fújtattam. Mi délután filmet akartunk nézni nálam Kookival, de nem lesz belőle semmi, már elmúlt fél hét. Csendben vártunk amikor cipő kopogásra kaptam fel a fejem. A folyosó felé kaptam a fejem ahol távozni akartunk. Egy fekete hálós vállú ruhában tipegett be egy szörnyen magassarkú cipőben. A haja ezüst színűre volt befestve és loknis volt. A frufruja teljesen egyenes. Csak egy embernek van ilyen baba arca... Byul Joon Hye... Már kiskorától idol, emellett az apja miatt lett ledebütálva. Igen... Az apja az S.M.Entertainment igazgatója...Egy bandát azért vonultattak vissza mert beszólt Hyennek. Mögötte egy szőke hajú fiú sétált zsebre tett kézzel. Byul Sung Ki... az ikerbátya... Mind ketten ugyan olyan irritálók... Talán Su egy fokkal jobb a húgánál. Beértek és addigra mindenki őket nézte. JoonHye idegesen fújt egyet, majd ide oda kezdett sétálni, még a bátya egy rózsaszín rágót rágcsált.
 Mit akarnak itt? Tudomásom szerint Hyen holnap érne haza a turnéjáról. Nem voltak hivatalosak a koncertre.
- Abba hagynád? - törte meg a csendet SungKi. - Idegesít? - nézett a testvérére. - Igen... - forgatta a szemét. Hye nem mondott semmit csak a földhöz kezdte ütni a cipője sarkát. Közben gúnyosan mosolygott a bátyára és leszarta, hogy még vagy negyvenen vagyunk a helységben. A fejemen lévő sapkáért nyúltam amit le is vettem. Persze a két jó madár azonnal felfigyelt rá és rám kapták a fejüket. Levegőt se vegyek? Su elmosolyodott és kivette a zsebéből a kezét. - San. - húzta még feljebb a szája jobb oldalát. Végig mért, majd vissza nézett a szemembe. - Most akkor lány vagy, vagy fiú? - Csak rá kell nézni! - nevetett JoonHye. Tudja, hogy nem szólhatok vissza. Tudja és vissza él vele. - Már bocs... - nézett hátra a fiú. - De a melle sokkal nagyobb mint a tiéd. - kuncogott. - Fogd be! - torpant meg a lány. V kénytelen volt a helyzeten elmosolyodni. Én is képes lettem volna, de akkor csak a banda életével játszanék. A lény TaeHyungra nézett. - Mit röhögsz? - döntötte oldalra a fejét. - Már bocsánat... - szólaltam meg. - MiHi fogd be! - szólt rám Bingo.
Rá néztem és lenyeltem a számban lévő sértéseket a nyálammal együtt. - Mond csak. - lépett hozzám közelebb a magassarkú ribi. - Kíváncsi vagyok mit akartál mondani. - Kérlek MiHi... - nézett rám Shyo. - Nem te vagy az a lány?! - nevetett és Shyora mutatott Su. - Végig sírtad a debütálás előtti időt, de mégis bekerültél egy elég jó bandába. - törölte le a láthatatlan könnyeket. - Síró masina! Shyo abban az időben vesztette el a bátyát. Mit hisz magáról ez a két idióta? - Istenem... - tettem a fejemhez a kezem. - Befognád? - Tessék? - nézett rám SungKi. - Ha így folytatod én fogom betömni a TE szád... Nem a kezemmel... - nyalta végig a rágójával megegyező színű száját. Annyira puhának tűnt és édesnek! M-Miért gondolok erre!?! - De vörös lett az arcod! - kezdett nevetni. - Hagyd békén. - lépett elém JungKook. - JeongGuk Oppa... - nyögte ki a lány. - Csak, hogy tudjátok Mrs. és Mr. Ego... Mi nem az apátok alatt vagyunk... - lépett elénk Mark. - Azt ütök meg akit akarok... - Üss meg... - mutatott az arcára Su. - Ide! De csak akkor, ha szeretnétek, hogy a lányok véglegesen is vissza vonuljanak... Mark keze ökölbe szorult. Rám nézett, majd sóhajtott és kénytelen volt kiengedni a kezét. Su elmosolyodott és a húga felé fordult.  - Su... - szólt a lány. - Ha holnap fel akarunk lépni muszáj két bandát kidobni. - nézett rám. - Senki se akar olyan bandát látni amiben az egyik tag fiú a többi lány.  - Kitépem a hajad! - ugrottam volna neki, de Suga átkarolta a hasam és vissza tartott. - Eressz el!  - Nyugodj már meg! - ordított YoonGi.  Hyen csak nevetve a színpad felé vette az irányt nyomában SungKival. Hogy én mennyire utálom az ilyen embereket! Bingo és Shyo mindent megtettek azért, hogy idáig eljussanak. Rengeteget gyakoroltak a fellépésre. Bingo hajlani háromig a táncteremben próbálta a táncot.  - Most biztos nem léphetünk fel! - tépte a saját haját Bingo. - Miért csináltad ezt!?  - Nyugodj meg nem lesz... - nem tudtam befejezni a mondatom mert arcon vágott.  Csak döbbenten néztem rá. A hátára kapta a táskáját és a kijárat felé kezdett rohanni. Utána rohant Jun. Nem igazán tudom mi van velük. Rég nem volt nálunk Jun. Talán kicsit elrontottam a dolgokat...

JoonHye szemszögéből:
Utálom a bátyám limuzinját. A bőr üléstől izzad lábam és az ülésre tapadok. Emellett még meleg is van a mini hűtő miatt. Hátra dobtam a hajam és keresztbe tettem a lábam. - Ideges vagy? - nézett rám és nevetni kezdett. - Miért lennék? - Sok banda lesz ott holnap. Erősen kétlem, hogy beférünk. - nyitotta ki a hűtőt és ki vett egy üveg kólát. - Kik lesznek ott? - néztem rá és kinyújtottam a kezem, hogy nekem is adjon. - Talán egy kérlek... - sóhajtott és a kezembe nyomott egy cukor mentes kólát. - Kik lesznek? GOT7, BTS, MWO, SPEED, Orange Caramel, B1A4. - dőlt hátra az ülésen és kibontotta a kólát. Bele ivott, mire én is így tettem. Az út további része csendben telt. A kólák elfogytak. Mielőtt kiszálltunk volna a kocsiból a szájába nyomott egy nagy rózsaszín gömbrágót. Meg sem kínál mert tudja, hogy nem szeretem. Kiszálltunk és elindultunk befelé a próbára. - Kicsit késünk. - sétált utánam. - Ők sietnek... - kezdtem lassítani a lépéseimen. Miért van itt ekkora csend? Valaki meghalt? Ahogy beértem a színpad mögé több bandával is szembe találtam magam. Jó pár az apám alatt dolgozik. Ide oda kezdtem sétálgatni. Ha igaza volt a bátyámnak akkor ő is itt van! Remélem, hogy itt van! - Abba hagynád? - szólt nekem Su. - Idegesít? - nézetem rá és megálltam. - Igen... - forgatta a szemét. Több se kellett. Még hangosabban kezdtem a cipőmmel kopogni. Láttam, hogy még idegesebb lesz. Sokkal idegesebb mind eddig. Nem rágta tovább a rágóját. Hallottam, hogy valaki megmozdul ezért oldalra néztem. MiHi... A fiúnak öltözött lány. SungKi is oda fordult. Abba hagytam a topogást. - San. - rá mosolygott a lányra. - Most akkor lány vagy, vagy fiú? - Csak rá kell nézni! - nevettem el magam. Hogy képes egy lány így öltözködni? Egy térdig érő farmer nadrág volt rajta egy fekete pólóval. Ha össze fogná a haját simán elmehetne fiúnak. - Már bocs... - nézett rám a bátyám. - De a melle sokkal nagyobb mint a tiéd. - nézett a mellemre és kuncogni kezdett. - Fogd be! - szóltam rá. Valaki nevetni kezdett MiHi mögött. Oda néztem. Kim TaeHyung... 21 éves. Táncos és énekes. Van egy barátnője, de a nevét nem tudom. 178 cm. A csillag képe bak. Jó képű srác. - Mit röhögsz? - oldalra döntöttem a fejem és kérdően, de egyben komolyan néztem rá. - Már bocsánat... - szólalt meg MiHi. - MiHi fogd be! - szólt rá a barátnője. Baek Su Bin, Bingo... Énekes, rappel. 20 éves. 169 cm. Csillag képe vízöntő. Kénytelen voltam elmosolyodni. Érdekel mit akart mondani. - Mondd csak. - léptem hozzá közelebb. - Kíváncsi vagyok mit akartál mondani. - Kérlek MiHi... - nézett rá egy lány. Kwak Seo Hyeon, Shyo. 17 éves. Énekes. Jó pár évig volt gyakornok. Japán. Félig. Azt mondja a bátyám, hogy ijesztő amit csinálok. Szerintem jó tudni ki az aki szemben áll veled. - Nem te vagy az a lány?! - nevetett Su és Shyora muatatott. - Végig sírtad a debütálás előtti időt, de mégis bekerültél egy elég jó bandába. - törölte le a láthatatlan könnyeket. - Síró masina! Idióta... Hallottam, hogy meghalt a testvére. - Istenem... - tette a fejére a kezét "San" - Befognád? - Tessék? - nézett rá SungKi. - Ha így folytatod én fogom betömni a TE szád... Nem a kezemmel... - De vörös lett az arcod! - kezdett nevetni. - Hagyd békén. - lépett elém JungKook. Róla tudnék a legtöbbet beszélni. Jó párszor átolvastam az adatlapját az interneten. Tökéletes! Mindene tökéletes! A hagja, a tánca és a teste is! - JeongGuk Oppa... - nyögtem ki. - Csak, hogy tudjátok Mrs. és Mr. Ego... Mi nem az apátok alatt vagyunk... - lépett elénk Mark. A Got7 "repülő tagja". Chin Hyun Ae az egyik legtöbbet kereső modell a barátnője. - Azt ütök meg akit akarok... - Üss meg... - emelte az arcához a kezét a bátyám. - Ide! De csak akkor, ha szeretnétek, hogy a lányok véglegesen is vissza vonuljanak... Az előttünk álló fiú kénytelen volt kiengedni a dühét. Végig néztem a társaságon. GOT7 és BTS... Egyik se apámnál van ledebütálva. - Su... - szóltam a testvéremnek. - Ha holnap fel akarunk lépni muszáj két bandát kidobni. - MiHire néztem. - Senki se akar olyan bandát látni amiben az egyik dtag fiú a többi lány. - Kitépem a hajad! - nekem akart jönni, de YoonGi elkapta. Hátrébb léptem, de egy pillanatra se vettem le a szemem - Eressz el! - ordított.
- Nyugodj már meg! - ordított Suga. Nevetni kezdtem és a színpad felé indultam. Észre vettem valakit. Hwot... MiHi ex pasiját. Amikor kiderült, hogy járnak Dél-Korea legnagyobb idol oldala lángolt a posztoktól, és a fényképektől. Akkor is ugyan ez volt amikor kiderült, hogy szakítottak. Őszintén érdekelne, hogy mi történt... Megbeszéltük mi lesz a helyzet holnap. Tovább fog tartani a koncert. Szeretem amikor minden úgy van ahogy akarom! De jobb lett volna, ha pár banda kimarad... Holnap után indulok nyaralni. Nem akarok sokáig aludni más nap. - Attól, hogy MiHi fiús... Nagyon bejön... - álltunk meg a színpad tetején. - Csak meg akarod dugni? - kérdeztem, de csak megrázta a fejét. - Tetszik? - vontam fel a szemöldökömet. - Azért mert te utálod egy kis hülyeség miatt, nem azt jelenti, hogy nem lehetek vele. - fújt egy buborékot a rágóval. - Na mehetünk? - kérdezte Su. - Nem. - lehet beteges, de örülnék, ha valamit tudnék MiHiről. Olyat amit senki se tud, vagy olyan titok amit szégyell. - Beszélni akarok valakivel... - Mégpedig? - fordult vissza. - Csak várj meg a kocsiban. - sóhajtottam. Elment a kocsiban én meg megkerestem a B1A4 öltözőjét. Kopogtam és benyitottam. Azonnal földig hajoltak köszönés képpen. Én is kicsit meghajoltam, majd Hwora néztem. - Minek köszönhetjük a látogatásodat? - mosolygott JuSeo. - Hwohoz jöttem... A többiek kimentek és mi ketten maradtunk. Azt hittem nem fog mindent elmondani, de tévedtem. Megtudtam, hogy megcsalta JungKookkal és minden bizonnyal most járnak. Elkapott a düh amikor meghallottam. - Ennyi... - dőlt hátra a kanapén. - Még mindig szereted? - álltam fel, majd az ölébe ültem. - Szereted, igaz? - simítottam az arcára. - I-Igen... - egy pillanatra se nézett le a szememről. - Mit szólnál, ha... - hajoltam közelebb hozzá. - Szakítanának és vissza menne hozzád...? JungKook meg hozzám rohanna...? - Szerinted szét tudod őket szedni? - pislogott és az ajtóra pillantott. - Nem. Ezért kérlek, hogy segíts. Még nem tudom, hogyan, de örülnék, ha segítenél... - hajoltam el tőle. - Mikor? - kérdezte. - Szeptember környékén. Addig bírd ki. Csak nem házasodnak addig össze... - másztam ki az öléből. - Rendben... De akkor JuSeo is segíteni fog. - állt fel. - Értettem... Telefon számot cseréltünk és a limuzinhoz mentem. Beültem és Su idegesen nézett rám. - Na mi van? - kérdezte. - Mi tartott eddig? - Rá vettem egy szerencsétlent, hogy segítsen szét szedni MiHit és JungKookot... - mosolyogtam. - Hallgatlak. - hajolt a térdére. Az egészet elmondtam neki. A-tól B-ig. Kicsit örült a hírnek. - Vagyis. Hwo azt hiszi, hogyha szakítanak akkor MiHi vissza megy hozzá azok után? Nem gondolhatja komolyan! - Csak egy kicsit bíztattam és teljesen elhitte. - nevettem. - Ő elvégzi a koszos munkát, és majd mi élvezzük a győzelmet. - Nagyon erős a kapcsolatuk, ha igaz amit mondott. Nem fogja őket olyan hamar szét szedni. - húzta le az ablakot. - Mehetünk! - szólt a sofőrnek. - A BTS elmehetne turnézni... Tudom, hogy apa képes elérni... Neked csak rá kell venned, hogy dolgozzon az ügyön. - tettem a kezére a kezem. - Megoldom... - mosolyodott el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése