2015. június 29., hétfő

2. Évad 6. Fejezet: A párnapos vakáció 5. rész

Jimin szemszögéből:

Shyo majdnem elmondta azt amit hallott... Vigyáznom kell, hogy nehogy véletlenül kicsússzon a száján. Remélem senki nem gondol semmire. Jelenleg én is össze vagyok zavarodva. Ide fele úton JungKook mellett ültem és mesélt nekem. Mesélt nekem érdekes dolgokat amitől én csak lemerevedtem. MiHi még is szereti? Olyan aranyosak!
Kiszálltunk a buszból és indultunk volna le a part amikor Suga meg fogta a karom és a busz mögé rántott. Észre vettem, hogy Shyo is ott van és vörös arccal, a kezét a háta mögé téve áll. Már mindenki lement csak mi hárman maradtunk itt. YoonGira néztem aki nagyot sóhajtott, majd a mondatába kezdett.
- Mit tudtok amit én nem? - kérdezte.
- Mire gondolsz Suga? - vontam fel a szemöldögöm.
- Ne szórakozz velem Park Jimin! - kapta el a pólóm a nyakamon és közelebb húzott magához. - Kezdj el dalolni...
- T-Tényleg nem tudunk semmit Min YoonGi... - motyogta Shyo.
Elengedte a pólóm, majd megigazította rajtam. Hátrébb lépett és ismét sóhajtott. A földet kezdte bámulni, majd ránk emelte a tekintetét.
- Csak én nagyon szeretem MiHit... Nem akarom, hogy baja essen azért mert én nem tudtam róla. - motyogta el. Olyan komolyan nézett és mondta el azt a pár szót, hogy majdnem kitálaltam mindenről ami az eszembe jutott. Lehet el kellene neki mondanunk. Suga úgyse mondaná el senkinek. Shyora néztem aki akkor már engem figyelt. A számra haraptam, majd vissza néztem YoonGira.
- Hwo... Én és Shyo félünk, hogy bántani fogja MiHit. És ha megtudja amit én tudok akkor...
- Mit is tudsz még? - kérdezte Suga.
- Ha elmondom mind ketten hallgattok? - néztem végig rajtuk. Csak megrázták a fejüket és nyitott szemekkel néztek. - MiHi és JungKook, majdnem csókolóztak... - nyögtem ki.
- Mi?! - vonyított Shyo. - Mikor?!
- Amikor a boltba mentek. - sóhajtottam. - De ez titok! Csak én tudom és, ha valaki megtudja akkor engem fog elő venni JungKook! Ha miattam kitudódik akkor senki nem mond el nekem semmit!
- Nyugi! Senki nem fogja megtudni. - mosolygott Shyo. - Lakat lesz a számon.
- Nem szoktam pletykálni. - nevetett Suga. - Na menjünk, mert gyanakodni fognak. Mondjuk azt, hogy Shyo pisilt és megvártuk. - indult el YoonGi, majd én is.
- É-Én sose pisilnék, ha tudnám, hogy pár méterre vannak tőlem fiúk! - kezdett toporzékolni Shyo.
- Jössz? - fordultam vissza. - Az előbb valami mozgott a bokorban.
- V-V-Várjatok! - futott utánunk.
Mire leértünk hozzájuk már égett a tűz. Mindenki helyet foglalt, de J-Hope, JungKook, Mihi és Bingo mellett volt hely. Én azonnal leültem J-Hope mellé. JungKook mellé Suga és a lányok közé Shyo. Kár, hogy ilyen messze van tőlem...
- Hol voltatok? - kérdezte Mark.
- Csak valakinek kicsi a hólyagja. - kapott fel egy botot Suga és kivett az egyik zacskóból egy pille cukrot. Felhúzta a botra és elkezdte sütni.
- Jiminnek? - kérdezte Rap Monster.
- Vicces vagy... - húztam el a szám. - Én egyedül is képes vagyok hugyozni.
- Hé! - szólt rám MiHi. - A farkad nem akarod az arcunkba tolni?
Mindenki röhögni kezdett. V majdnem hátra esett a fa rönkről amint ült. Még én is nevetni kezdtem. Talán kicsit lehetnék illedelmesebb ha lányok is vannak körülöttem. Én is csatlakoztam a többiekhez és elkezdtem pille cukrot. Hamar barna lett és folyni kezdett. A számhoz emeltem a botot és bekaptam a karakterizálódott pille cukrot. Lehúztam a bortól és a számat tele töltötte a forró cukor. Eldobtam a botot a homokba és kinyitottam a szám. legyezni kezdtem a kezemmel és fel álltam a helyemről. Elfelejtettem, hogy ez forró!
- J-Jimin!? - hallottam Shyo magas, vékony hangját.
Mark fel állt és ami a kezébe került, jelen esetben egy kóla, lecsavarta a tetejét és a számba öntött belőle. Enyhített a fájdalmon, de nem teljesen. Lenyeltem ami a számban volt, majd nagy levegőt vettem. A térdemre támaszkodtam és becsuktam a szemem. Ez fájt! Nagyon! Kinyitottam a szemem és felnéztem. Shyon kívül mindenki a nevetés szélén állt. Annyira kedves barátaim vannak!
- Jól vagy? - állt fel Shyo és oda lépett hozzám. Annyira aranyos amikor aggódik! Kinyitja a száját és a szeme nagyra nyílik. Enni való!
- Jól vagyok. - mosolyodtam el.
- Annyira romantikus! - szólalt fel V.
Az! Bárcsak megint az enyém lehetne a puha, telt szája. Édes, szerény csókja amit eddig csak én tudtam élvezni az egész világon. Akarom, hogy vissza csókoljon! Vissza ültem a helyemre és elkezdtünk beszélgetni. Sok dolog szóba jött.
- Akkor most beszélsz japánul? - kérdezte Jin MiHitől.
- Csak pár szót tudok. - simított a nyakára. - Nem igazán tudok jól.
- Dehogy nem! - nézett rá Shyo. - Nagyon jól beszélsz és nagyon gyorsan tanulsz! - ránk nézett. - Elkezdett egy japán albumot írni!
- Tényleg? - néztünk MiHire.
- Csak irkálok... - kezdte a tűzet piszkálni. - Eddig egyet, ha sikerült befejeznem...
Szép lassan az összes pille cukor elfogyott. Az utolsó darabot Shyo kapta el és nyomta volna be a szájába, ha MiHi nem szól rá.
- Na!!! - kezdte rángatni Shyot. - Add nekem!
- Nyisd ki a szád! - utasította a fiatalabbik.

MiHi kinyitotta és várta, hogy Shyo a szájába tegye a 'cukrot. A lány akit megcsókoltam szép lassan MiHi szájához nyújtotta, majd amikor rá akart harapni elhúzta és a szájába nyomta. Shyo csak mosolyogva nézett az idősebb lányra és közben a pille cukrot rágcsálta.
- Hülye! - nézett a tűzre MiHi. - Hülye vagy Hoobae!
- Ne hívj így! - emelte a fülére a kezét Shyo.
- Már csak azért is így foglak hívni! Meg mondtam. Ha kedves vagy velem én is az vagyok veled! De így... - tette szét a kezét. - Mitől is félsz?
- Nem mondom el! Képes lennél azzal ugratni! - tette a szájához a kezét.
- KI NE KÖPD! - szóltunk rá mindannyian.

~~~

Szinte mindenki elaludt haza felé menet a buszban. Fura lesz holnap haza menni. Jó volt a lányokkal és a GOT7-tel. Milyen menő lenne, ha egy nagy házban laknánk! Na Jimin és a hülye álmai. Mit nem adnék ha reggel az első dolog amit meglátnék az Shyo lenne pizsiben. Az ebédlőbe találkozunk. Felkapom és a pultra emeltem, majd megcsókolom...
- Jimin... - motyogta a nevem valaki mellőlem. 
Rá kaptam a fejem és ő csak a busz alját fürkészte. A rövid ujjait tördelte. 
- Valami baj van? - kérdeztem. 
- Tu... Tudod... - motyogta. Körbe nézett, majd rám emelte a fejét. - N-Nem igazán szeretek olyanokkal beszélni akiket nem ismerek... Sajnos MiHi és a többiek elaludtak... Szinte mindenki és egy dolgot utálok a jobban az idegen embereknél. Az egyedül létet. Szóval nem bánod, ha ide ülök...? - motyogta el a végét. 
- Dehogy baj! - mosolyogtam. 
Leült mellém és az előttünk lévő széket kezdte bámulni. Az arca vörös lett amikor meglátta, hogy nézem. 
- Rosszul vagy? - kérdeztem. 
- N-Nem csak... - hatalmasat nyelt. - A-A-Az... - mutatott felém. - Ott... 
Magamra néztem és észrevettem mi a baja. Hát a férfiasságom felfele áll... Mert nekem most kellett arra gondolnom, hogy szexelünk... 
- Ne foglalkozz vele. - mosolyodtam el. 
- De... még sose láttam ilyet... - nézett el a jobb oldalunkon húzódó szék sorra. - Miattam van...? - suttogott. 
- Igen. - böktem ki. 
Rám kapta a fejét. A száján vette a levegőt. Rá nézett kicsi Jiminre. Ha tehetném az ölembe húznám és halálra csókolnám! De a buszon vagyunk. Ki tudja ki van fél álomban. Csendben ültünk hazáig. Amint megérkeztünk mindenkit felkeltettünk. Leghátul döcögtünk Shyoval. Szép lassan mindenki eltűnt a szobájában. Megállítottam és megfogtam Shyo kezét. Közelebb léptem hozzá, majd arcon pusziltam. 
- Jó éjt. - nyitottam be a szobába. 
Nagy puffanást vettem észre. Gyorsan bementem és bezártam az ajtót. V ült a földön és rám nézett. 
- Mit csináltál? - kérdeztem és felsegítettem. 
- Csak érdekelt hol maratsz. - mosolygott. - Miért nem megint a szájában kotorásztál? - kezdett nevetni és közben a levegőbe szórta a csókokat. 
- Hagyd abba! - nevettem és oldalba vágtam. - Inkább aludjunk. - mentem az ágyhoz. 
- Ne cseréljek szobát SeoHyeonnal? - mutatott az ajtóra. 
- Istenem... - dőltem a ágyra. - Inkább segíts leöltözni! Fáradt vagyok.
- Csak most az egyszer Jimin... 

MiHi szemszögéből: 

Arra keltem, hogy valaki az arcomat simogatja. Kinyitottam a szemem és azt vettem észre, hogy Hwo ölében fekszem és az arcomat simogatja. Elakartam húzódni, de nem engedett.  
- Ne már! - húzott vissza a hasamnál fogva. - Még mindig mérges vagy? - suttogott a fülembe. 
- Nem, csak... Zavar, hogy rám akarsz erőltetni mindent. - sóhajtottam és lehunytam a szemem. Nem ellenkezdtem tovább. 
- Én csak szeretlek és meg akarlak védeni attól, hogy szomorú legyél. 
- Én is szeretlek... - fordultam felé és szájon csókoltam. - Öltözzünk, mert már elmúlt fél kilenc. 
Felálltunk és felöltöztünk. Gyorsan össze pakoltam mindent és megfésülködtem. Ő csak a hajába túrt, majd elindultunk kézen fogva lefelé. Már mindenki lent volt amikor leértünk. 
- Kibékültetek? - kérdezte Suga egy mosollyal az arcán. 
- Igen. - bólintottam. 
Nem mertem JungKookra nézni. A tegnap történtek után egyáltalán nem. Mi lenne, ha elmondanám Hwonak, hogy mi történt. Vagyis majdnem mi történt. 
Bepakoltunk a buszba és helyet foglaltunk. Hwo mellett ültem. Haza akarok érni... Szerintem nem csak én. Bingo tegnap is órákat zengett attól, hogy látja magán, hogy hízott. Minden nap konditerembe jár és már jó pár napja nem volt. Előttünk ült J-Hope és Jimin. Nevetgéltek és szerintem videót vettek, mert valakinek pofáztak. Fel álltam és átnéztem hozzájuk. 
- MiHi belemászott a videóba. - nézett rám Jimin az arcán egy mosollyal. - Most csak csúnya embereket videózunk. Szóval ülj le és álljon fel Hwo! 
- Vicces. - hajolt át Hwo is és elmosolyodott. 
Leültem és vártam, hogy letegyék a kamerát. Erre nem került sor, mert V elkérte és hátra vitte Sugáékhoz. Ismét áthajoltam amikor Hwo leült. 
- Na... J-Hope. - néztem Hopira. - Ugye nem másztál rá Shyora? 
- Nem. - rázta meg a fejét. - Sose másznék rá olyanra aki sokkal fiatalabb mint én. 
- Köszönöm. - villantottam ki a fehér fogaimat és a fenekemre ültem. 
- Nyugodt vagy most már? - kérdezte Hwo. 
- Igen... - bújtam hozzá. - Teljesen nyugodt...

JungKook szemszögéből: 

- Azok ott elől videót vesznek... - motyogta Jackson. - Mi meg nem hoztunk semmit csak telefont. 
- Elkérem! - pattant fel TaeHyung és előre ment Jiminékhez. 
- Na JungKook! - tette a vállamra a kezét BamBam. - Mi van MiHivel? 
- Semmi... Rosszul érzem magam mert rá nyomultam a boltnál. 
- Mi? - kérdezte Mark. - Mit reagált? 
- Semmit... Fel állt és elrohant. - húztam el a szám.
- Köszönj szépen a kamerának és az A.R.M.Yknak Golden Maknae! - kezdett engem videózni. 
- Hello! - integettem. 
Elkezdett hülyéskedni a többiekkel. Kész helyzet jelentést adott a rajongóknak. Én csak fürdeni akarok a sarokkádban és pihenni. Nem akarom látni, hogy MiHi és Hwo csókolóznak. Ha MiHi annyira csókolózni akar akkor itt vagyok én! Bármikor rá érek! Többre is. 

~~~

A lányokat és a B1A4-et kitettük a lányoknál, majd minket is kitettek a háznál. Kipakoltunk és a GOT7 tovább ment. 
- Fárasztó volt... - sóhajtott Suga. - Jun jó fej. 
- Az! - nézett rá Jin. - Nagyon sok közös van bennünk! 
- Csak nem új barátnőt találtál magadnak...? - motyogta Rap Monster és elindult befelé.
Még sosem láttam ilyennek. Mintha féltékeny lenne arra, hogy Jin nagyon sok időt töltött MinJunnal. A hangja iróniával teli és a nézése ködös. Alig lehet valamit kiolvasni a tekintetéből. Bement a nagy üveg ajtón és mi utána mentünk. Bementünk az épületbe és a liftbe szálltunk. Felértünk és NamJoon kinyitotta az ajtót. Istenem! Mindenhol jó, de legjobb itthon. Minden úgy van ahogy elmentünk. Jimin alsója a kanapén, az elmosogatott tányérok és egyéb evőeszközök a csurgatóban ahogy Jin hagyta. Csend van és hozzánk képest rend is. Bementünk és Jimin a kanaéra vetette magát V és YoonGi társaságában. Én a szobámba mentem és kipakoltam. Fogtam a tiszta ruháimat és a fürdőbe mentem. Nyugodtan lefürödhetek és utána aludhatok annyit amennyit akarok. Jó itthon, de szívesen maradtam volna még MiHiékkel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése